De kleine vraagjes topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat normaal dat je voor een herkeuring maar zo weinig tijd krijgt? Of is het probleem bepalend voor de termijn?

Afgekeurd wegens defecte richtingaanwijzer in de rechterspiegel, echt man.
Heel toevallig deze morgen nog gezien dat die werkte bij het sluiten van de wagen...en dan krijg ik 14 dagen tijd om te herkeuren.
Die 14dagen is standaard hoor.

Is dat normaal dat je voor een herkeuring maar zo weinig tijd krijgt? Of is het probleem bepalend voor de termijn?

Afgekeurd wegens defecte richtingaanwijzer in de rechterspiegel, echt man.
Heel toevallig deze morgen nog gezien dat die werkte bij het sluiten van de wagen...en dan krijg ik 14 dagen tijd om te herkeuren.
14 dagen is inderdaad standaard voor zo'n zaken.

Heb toen ook 14 dagen gehad dat ik mijn resonator delete er tussen had gelaten 😅.

Vorige week 2dehands Opel Corsa E van 2015 gekocht. In advertentie stond Carplay aanwezig maar nu blijkt dat dat pas standaard vanaf 2016 aanwezig was. Garage gaf me nu keuze tussen 300euro terug of radio vervangen met carplay maar geen garantie dat parkeersensoren dan nog werken. Heb op dit moment geld terug gevraagd omdat het een garage was op een uur rijden van bij mij.

Ik zou echt graag wel carplay kunnen gebruiken, heeft iemand ervaring of kan je een radio aanraden waarbij ik liefst ook parkeersensoren kan blijven gebruiken? Installatie zal sowieso in een garage gebeuren aangezien ik 0,0 van auto's ken.

Ook al gehoord om een bak met kattenbakvulling in de auto te leggen omdat dat de vochtigheid uit de lucht zou trekken. Maar na de 1e bocht of vluchtheuvel ligt Da overal verspreid in de auto..
Bij Action verkopen ze van die kussentjes met korrels specifiek voor in de auto. Kleurindicator geeft aan wanneer er vocht werd geabsorbeerd, dan moet je dat ding een paar minuten in de microgolf steken. Voor wat het maar kost misschien het proberen waard?

Is het morgen weer staking bij DE LIJN?

mijn moeder zegt van wel, maar op delijn.be zie ik niets terug daarover...

Hoe vermijd je louche types bij verkoop van een 2dehandswagen?

Ik heb mijn wagen gekeurd voor verkoop en zou hem te koop willen stellen, maar ontzie het aantal telefoons in gebrekkig Nederlands.

@Chauffagist : geen telefoon bijzetten?

Wanneer ik iets verkoop zet ik dat er nooit bij.
Communicatie altijd via mail (of chat op 2de hands).
Dan verwerk je die berichten wanneer het jou uitkomt zonder om de 5 botten lastig gevallen te worden.

Mijn broer zijn auto was een jaar of 2-3 geleden vrij vlot verkocht, zonder lastige telefoontjes, op die manier.

Hoe vermijd je louche types bij verkoop van een 2dehandswagen?

Ik heb mijn wagen gekeurd voor verkoop en zou hem te koop willen stellen, maar ontzie het aantal telefoons in gebrekkig Nederlands.
Nieuw mailadres aanmaken en idd geen tel nummer erbij zetten

Dan bepaal je zelf op wie je reageert en wanneer of wie je laat langskomen.

2 auto's toen zo verkocht, uiteraard is het nog wat onderhandelen naast de auto dan, maar wel correcte types aan de deur gehad

Ik moet vanaf donderdag een klein jaar richting Brussel VUB (elsene). Iemand een idee hoe de fille eruit ziet richting Brussel Centrum. Of de rijtijd (ongeveer) vanaf oprit Tienen tot Gebouw L VUB. Aankomst 8.45-9u?

Nieuw mailadres aanmaken en idd geen tel nummer erbij zetten

Dan bepaal je zelf op wie je reageert en wanneer of wie je laat langskomen.

2 auto's toen zo verkocht, uiteraard is het nog wat onderhandelen naast de auto dan, maar wel correcte types aan de deur gehad

Het is de hel. Ik ben super pissed. De wagen staat gekeurd te koop met roos formulier. Klaar om in te schrijven. Er gingen 3 mensen komen kijken Alle 3 komen ze niet opdagen en laten ze niks weten, ik heb dus al 3uur verloren aan wachten op mensen die last minute in hun miniscule brein beslissen om niet af te komen. De laatste heb ik opgebeld en hij kwam doodleuk af met een heel warrig verhaal dat er iets was tussen gekomen met de politie en dat de koop niet kon doorgaan. Waar is het fatsoen van de mensen? Stuur dan gewoon een bericht vooraf.

Welke berichten ik overigens allemaal krijg binnen de 2 minuten na het plaatsen van het zoekertje. Telkens gaat het om geïnteresseerden in zeer gebrekkig Nederlands. Zitten die gasten hele dagen de startpagina van 2dehands te refreshen misschien?

Een greep uit de opdringerige berichten.

"Wat is laatste prijs, ik nu komen bro"

"Ik kom die nu halen, ik breng je om de hoek als je geen auto hebt, of naar de winkel, een vriend van mij leent mij de nummers"

"2000 export pro albania"

" Ik kom nu en als die goed is neem ik die direct mee 1800 euro "

Het is de hel. Ik ben super pissed. De wagen staat gekeurd te koop met roos formulier. Klaar om in te schrijven. Er gingen 3 mensen komen kijken Alle 3 komen ze niet opdagen en laten ze niks weten, ik heb dus al 3uur verloren aan wachten op mensen die last minute in hun miniscule brein beslissen om niet af te komen. De laatste heb ik opgebeld en hij kwam doodleuk af met een heel warrig verhaal dat er iets was tussen gekomen met de politie en dat de koop niet kon doorgaan. Waar is het fatsoen van de mensen? Stuur dan gewoon een bericht vooraf.

Welke berichten ik overigens allemaal krijg binnen de 2 minuten na het plaatsen van het zoekertje. Telkens gaat het om geïnteresseerden in zeer gebrekkig Nederlands. Zitten die gasten hele dagen de startpagina van 2dehands te refreshen misschien?

Een greep uit de opdringerige berichten.

"Wat is laatste prijs, ik nu komen bro"

"Ik kom die nu halen, ik breng je om de hoek als je geen auto hebt, of naar de winkel, een vriend van mij leent mij de nummers"

"2000 export pro albania"

" Ik kom nu en als die goed is neem ik die direct mee 1800 euro "
Nu ben ik wel benieuwd wat de vraagprijs is?😊

Als je op een 3 vaks snelweg op het middenvak rijd, en je hebt ruimte voor je, terwijl op het linkse vak allemaal auto’s rijden. Maar deze wagens beginnen te remmen.

Ben je dan verplicht mee te remmen zodat je niet inhaalt, of mag je dan wel inhalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan