Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een bakfiets oogt ook raar en debiel, maar toch is het nu eenmaal zo...Allee allee.
Ander vb.:
GA JE MORGEN AL DAT WERK DOEN? DAT WORD EEN HELE KLUS!
Die word kan je toch moeilijk vervangen door smurft en voetbalt? Of hoeft het niet ok te klinken?
Ok dus in mijn vb moet het dan : wordt een hele klus zijn?
Want je zegt dan eerder, dat smurft of voetbalt een hele klus.
Ik vind wel "Dat wordt een hele klus" , dat dit vreemd oogt hoor.
ja zo werkt dat. Het is dan ook "Dat wordt een hele klus."Allee allee.
Ander vb.:
Die word kan je toch moeilijk vervangen door smurft en voetbalt? Of hoeft het niet ok te klinken?
Als je kan kiezen tussen:Allee allee.
Ander vb.:
Als je geen Nederlands kan schrijven, zou ik niet gaan solliciteren bij een advocatenbureau eerlijk gezegd.
Smijt uw tekst eens door een gepaste AI tool en die kan dat corrigeren.
Iemand die ik ken heeft dyscalculie en dyslexie en werkt in de bankensector. Is enorm goed in zijn job nochtans (zeer goed klantengericht).Als je geen Nederlands kan schrijven, zou ik niet gaan solliciteren bij een advocatenbureau eerlijk gezegd.
ik trump, jij trumpt, wij trumpen.
Als je geen Nederlands kan schrijven, zou ik niet gaan solliciteren bij een advocatenbureau eerlijk gezegd.
Niet deftig de dt-regels kennen zou ik nu niet bepaald gelijkstellen aan 'geen Nederlands kunnen schrijven'. Een collega van ons heeft hier ook zeer veel moeite mee, is van ons kantoor van ca. 30 collega's een top 3 collega.Als je geen Nederlands kan schrijven, zou ik niet gaan solliciteren bij een advocatenbureau eerlijk gezegd.
Iemand die ik ken heeft dyscalculie en dyslexie en werkt in de bankensector. Is enorm goed in zijn job nochtans (zeer goed klantengericht).
Vooral dankzij allerlei tools (excel, AI tools) - quasi geen enkele mail die deze persoon schrijft die niet door copilot is opgesteld.

das net iets maar wat ik nu NETTO heb.Niet dat ik zeg dat je het moet doen voor het geld, maar als alleenstaande zonder iemand ten laste is €2277,75 bruto gelijk aan €2085,96 netto.Postbode vind ik feitelijk ook wel "iets hebben" hoor als job.
maar het heeft me altijd afgeschrikt smorgens zo vroeg te beginnen.
Nu was er gisteren op het nieuws over die stakingen, omdat bpost wil concurreren met postNL en nog ene (DPG ? ) , waardoor ze het start uur bij de postbodes willen veranderen van 7 naar 9 u smorgens; Daar is nu veel protest over.
welnu, om 9 u beginnen zou ik net leuk vinden
tot zover de euforie. heb es gekeken op hun website. voor vacatures als postbode is de dichtsbijzijnde: Blankenberge, 1 vacature. das bijna 20 km van mijn deur!
ik dacht dat ze zoveel volk te kort hadden bij bpost?
en dan het loon: € 2.277,75 BRUTO.
das net iets maar wat ik nu NETTO heb.
no thanks. ook hoor je veel verhalen van postbode's die niet op tijd hun ronde kunnen afwerken, en dus gratis overuren mogen doen hierdoor.
maar toegeven, de job zelf lijkt me wel leuk en de tijd zal snel voorbij gaan denk ik.
klopt, heb net ff vergeleken met deze tool.Niet dat ik zeg dat je het moet doen voor het geld, maar als alleenstaande zonder iemand ten laste is €2277,75 bruto gelijk aan €2085,96 netto.
Het verschil in loon is dus kleiner dan je mogelijks denkt.
Tjah, wat verwacht je van een job waar je eigenlijk geen skills moet hebben buiten kunnen lezen... Daar ga je natuurlijk geen 3.000 EUR bruto mee verdienen als je start.Postbode vind ik feitelijk ook wel "iets hebben" hoor als job.
maar het heeft me altijd afgeschrikt smorgens zo vroeg te beginnen.
Nu was er gisteren op het nieuws over die stakingen, omdat bpost wil concurreren met postNL en nog ene (DPG ? ) , waardoor ze het start uur bij de postbodes willen veranderen van 7 naar 9 u smorgens; Daar is nu veel protest over.
welnu, om 9 u beginnen zou ik net leuk vinden
tot zover de euforie. heb es gekeken op hun website. voor vacatures als postbode is de dichtsbijzijnde: Blankenberge, 1 vacature. das bijna 20 km van mijn deur!
ik dacht dat ze zoveel volk te kort hadden bij bpost?
en dan het loon: € 2.277,75 BRUTO.
das net iets maar wat ik nu NETTO heb.
no thanks. ook hoor je veel verhalen van postbode's die niet op tijd hun ronde kunnen afwerken, en dus gratis overuren mogen doen hierdoor.
maar toegeven, de job zelf lijkt me wel leuk en de tijd zal snel voorbij gaan denk ik.