De hiphop-thread

Van een verrassing gesproken, Terrace Martin heeft een nieuwe plaat uit met oa. Robert Glasper, Kamasi Washington, Leon Brigdes, Channel Tres en Kendrick Lamar!!

Bommetje! Flowt enorm lekker, toch een beetje zomer tijdens de herfst. :D
 
Deze springt hier at random op in mijn youtube. Wat een zalig EP'ke eigenlijk. Ook heel vette clip dabei :love:

Is nu wel ni per se hip hop, maar ik weet ni waar ik het moet zetten :unsure:

 
Ik ben eens aan Donda begonnen ze, begin is toch vrij goed vind ik maar ik vrees dat er nog wel een hoop all filler no killer op komst is.
 
Van slechte smaak moeten we hier echt niet weten hoor…

Door de hele Silk Sonic hype moest ik plots terug aan deze denken :love:

 
In Rotterdam wordt niet alleen gereld door anti corona jeugd, maar ook harde vids gemaakt

Brussels-Nederlandse combo deze week

 
Zeg, mannen. Nu niet voor het een of het ander. Maar als famtam dat wil posten, laat hem toch eens gezellig doen in plaats van hem telkens te bekritiseren.

Post dan zelf wat meer van wat jij leuk vindt in plaats van te zeggen dat "zoiets hier niet thuishoort". Dat klinkt namelijk nogal elitair.
 
Zeg, mannen. Nu niet voor het een of het ander. Maar als famtam dat wil posten, laat hem toch eens gezellig doen in plaats van hem telkens te bekritiseren.

Post dan zelf wat meer van wat jij leuk vindt in plaats van te zeggen dat "zoiets hier niet thuishoort". Dat klinkt namelijk nogal elitair.

Uitsluitend youtube filmpjes spammen zonder wat duiding in een topic klasseer ik vooral onder low effort posting. Verder draagt hij nooit iets bij wanneer iemand anders iets post. Zijn wij dan elitair? Nee we willen dat de lat hier gewoon iets hoger ligt…

Ondertussen kwam Kid met een tip, Pink Siifu, nooit aandacht aan besteed maar echt goed!

 
Terug
Bovenaan