De hiphop-thread

Lol, hoe smaken kunnen verschillen toch, ik vind Jazz nog steeds gene goeie rapper, maar zijne cd vind ik wel fantastisch, 1 of 2 mindere, waaronder dat met ZG (duidelijk weer gemaakt om één of andere zaal te laten ontploffen), maar de rest, volwassen rap, goeie beats, ik ben fan.
 
Kijk eens welke OG van de Nederlandse rap terug is en hoe :love:

Jammer dat ie (zeker in de eerste helft) gewoon zijn lijnen brengt zonder dat ie daarbij de flow van de beat volgt, zoals The Alchemist dat dus wel voortreffelijk doet. Maar sowieso een verademing om nog eens een Nederlandse rapper te kunnen verstaan.
 
Vandaag nog eens door de volledige Kanye catalogus gedaan en wat een repertoire eigenlijk. Ik kan ook elke dag een ander album luisteren en het is mijn favoriet. Behalve Jesus is King 😄.

Zitten hier fans van JID? Ik ga naar een concert in juli.
 
Vandaag nog eens door de volledige Kanye catalogus gedaan en wat een repertoire eigenlijk. Ik kan ook elke dag een ander album luisteren en het is mijn favoriet. Behalve Jesus is King 😄.

Zitten hier fans van JID? Ik ga naar een concert in juli.
Waar speelt hij? Grote fan van zijn album van vorig jaar.
 
Havoc van Mobb Deep én Bahamadia staan op 29 april op het nieuwe "back2Scratch" festival in Gent. Voor de oldskool lovers onder ons :music:
 
Terug
Bovenaan