De hiphop-thread

Ghoja ik vind het zeker verre van slecht. Zou wel nog eens deftig moeten luisteren maar mijn eerste indruk was wel nice.

Nuja de standaard ligt de jaren ook heel laag op dusja.. Het is rap goed in deze tijden.
 
Ik vind het wel een goed album, vooral omdat mijn verwachtingen laag lagen :tongue: Misschien ook een beetje oneerlijk om te vergelijken met bijvoorbeeld Illmatic, dat zal nooit geëvenaard worden.
 
Het is zeker aangenaam luisteren maar er blijft geen enkele track hangen imo. Illmatic is inderdaad ongevenaard.
Zelfs Elmatic was :drool:
 
Het is zeker aangenaam luisteren maar er blijft geen enkele track hangen imo. Illmatic is inderdaad ongevenaard.
Zelfs Elmatic was :drool:
Mag je dan ook niet vergelijken. Als een andere artiest met een minder palmares deze plaat uitbrengt dan wordt de hip-hop wereld gek.
 
Mag je dan ook niet vergelijken. Als een andere artiest met een minder palmares deze plaat uitbrengt dan wordt de hip-hop wereld gek.

Iemand die reeds naam en faam geniet, zal kritischer bekeken worden dan een nieuwkomer dat is zeker het geval maar dat werkt maar in één richting, een middelmatig album blijft middelmatig ongeacht wie het uitbrengt.

Mocht dit een sophomore album zijn van een onbekende groentje dan is het nog steeds middelmatig imo.
 
Iemand die reeds naam en faam geniet, zal kritischer bekeken worden dan een nieuwkomer dat is zeker het geval maar dat werkt maar in één richting, een middelmatig album blijft middelmatig ongeacht wie het uitbrengt.

Mocht dit een sophomore album zijn van een onbekende groentje dan is het nog steeds middelmatig imo.
Moet ik helaas mee akkoord gaan. Inhoudelijk meh, productioneel meh, flow is ok. Springt er gewoon niet uit voor mij.
 
The Alchemist is echt alom tegenwoordig de laatse tijd, geniet zelf wat 'mainstream' aandacht.
Hoe hard is Brickmile To Montana. :drool:

Alchemist is bezig aan boerenjaar nummer twee. Twee heerlijke LP's met Boldy James, één met Armand Hammer én Alfredo met Gibbs (die ik straffer vond dan Bandana). Terecht die aandacht!
 
Laatste TDE, heel benieuwd wat hij na deze release zal doen.

Toch serieus hyped, ook al was DAMN. een teleurstelling.
Het is ook zeer moeilijk om na To Pimp A Butterfly iets nieuw uit te brengen natuurlijk. Dat album overtreffen of evenaren is niet mogelijk.
 
Terug
Bovenaan