GETHEZ
Well-known member
U lose some, u lose some...147 gemist omdat ik beslist heb de mol uitgesteld te bekijken fml
Oud gezegde...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U lose some, u lose some...147 gemist omdat ik beslist heb de mol uitgesteld te bekijken fml
Nu ja op voorhand had ie getekend voor 8-9. Maar als je 2-6 / 3-7 en 5-9 voorstaat is 8-9 na het einde van de dag een 'zure appel'.Niet overdrijven he jongens. Die double ging sowieso richting de pocket en Brecel kon daar geen hol mee aanvangen om nog een snooker te gaan zoeken.
Brecel moet gewoon zulke frames afmaken ipv Selby nog een kans te geven om terug te komen. Je kan dan wel gaan lullen over ballen die er nipt invallen, maar dit heeft Luca enkel en alleen aan zichzelf te danken.
Ik vrees gewoon dat het all the way gaat worden. 18-16 of 17-18 of zo. En dat wil ik eigenlijk net NIET.Ik vrees dat 1 framepje voorsprong te weinig gaat zijn, Selby die gaat morgen super content beginnen. Luca gaat een vliegende start moeten nemen of Selby gaat weg zijn zoals hij tegen Higgins heeft gedaan.
Als ik naar een match kijk die heel erg spannend en close is, dat is niet goed voor mijne tikker.
Het schijnt dat je soms ook sport kan kijken via een gamestreamingwebsite. Blijkbaar.allé fijn, geen enkele stream blijkt te werken :/
Allez was da nu voor iets vreemdHet schijnt dat je soms ook sport kan kijken via een gamestreamingwebsite. Blijkbaar.

Ik kijk gewoon via Napoleon Games. Wel zonder commentaar.Allez was da nu voor iets vreemd![]()
allé fijn, geen enkele stream blijkt te werken :/