Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Waarschijnlijk een noob vraag hier maar waar kan ik het WK snooker eigenlijk bekijken tegenwoordig?
Ik vind nergens een feed om live te kijken. Klopt het dat Hendry ook terug meedoet?
Zag gisteren op café Brecel winnen van Williams en ik wil écht verder live kunnen volgen nu. Is jaren geleden voor mij. (kinderen waren een issue)
Higgins mag je dus nooit afschrijven. Hij speelt een extreem slecht seizoen voor zijn doen, maar op het WK staat hij er toch weer.Jawatte John Higgins sterk bezig. 8-0 tegen Wilson, die de nodige pech heeft, maar het nodige geluk dwong hij ook af met zijn goed spel
In de kwartfinale krijg je straks een mix tussen de oude garde, en een paar jongere spelers (Jiahui, Brecel, Jones - allemaal jonger dan 30), die doorbreken op een WK.Kan je mij een link geven? Want ik vind dat hier dus letterlijk nergens op de website van de BBC of Eurosport.Eurosport zendt altijd snooker uit. BBC nu ook tijdens t WK
Kan je mij een link geven? Want ik vind dat hier dus letterlijk nergens op de website van de BBC of Eurosport.
geen mogelijkheid tot kijken met Telenet tv ofzo?You never know. Tegen Higgins is het wel lastig (Wilson is er niet meer in geslaagd terug te vechten), maar neem nu Lisowski tegen McGill. Die laatste stond 1-10 (!) voor maar ondertussen staat het 8-11. Dus dat wordt nog spannend.Higgins 1e sessie 8-0 tegen Kyren Wilson
Wil je dan eigenlijk nog wel terug aan tafel komen, Wilson zijnde?6-2 & 7-1 zijn al aardige scores na 1 sessie, maar 8-0...

De zwaarste hindernis tot de titel is Ronny. Maar een Ronny op niveau is voor elke speler een bijna onneembare hindernis.Als je echt zou beginnen dromen zou je zeggen dat de halve finale van een Brecel "haalbaar" zou moeten zijn als hij O'Sullivan klopt.
Tja, het lijkt wel zo. Beiden misten net ook een relatief eenvoudige bal op de midden pockets. Allé O'sullivan zijn bal moest er sowieso in.![]()
WK snooker in de ban van “ridicuul” grote gaten na enkele bizarre ballen: “Hoe is dit in godsnaam mogelijk?”
Op het WK snooker zijn ze intussen aan de kwartfinales toe, met dinsdag de clash tussen Ronnie O’Sullivan en Luca Brecel. Tussendoor woedt er een stevig debat over… de pockets.www.nieuwsblad.be
Wat vinden jullie?