De grote snooker/biljart/pool thread

Waarschijnlijk een noob vraag hier maar waar kan ik het WK snooker eigenlijk bekijken tegenwoordig?

Ik vind nergens een feed om live te kijken. Klopt het dat Hendry ook terug meedoet?

Zag gisteren op café Brecel winnen van Williams en ik wil écht verder live kunnen volgen nu. Is jaren geleden voor mij. (kinderen waren een issue :) )

Waarschijnlijk een noob vraag hier maar waar kan ik het WK snooker eigenlijk bekijken tegenwoordig?

Ik vind nergens een feed om live te kijken. Klopt het dat Hendry ook terug meedoet?

Zag gisteren op café Brecel winnen van Williams en ik wil écht verder live kunnen volgen nu. Is jaren geleden voor mij. (kinderen waren een issue :) )

Eurosport zendt altijd snooker uit. BBC nu ook tijdens t WK

Oftewel op eurosport kanalen afwisselend 1 en 2,en sommige matchen op hunne player (dat laatste betalend)

Op BBC posten, ook afwisselend, ik moet hiervoor telkens eens gaan neuzen op welke post precies. Vaak in vroege fase van het tornooi kan het zelf nergens te zien zijn., wegens niet uitzenden of de match op de andere tafel uitzenden...

Eenmaal bepaalde fase krjg je 1 table setup, en dan is het gewoon kwestie van dat ze het uitzenden ja dan neen.

Hendry doet mee, weliswaar niet als speler, maar in de commentary box... Dus voor de meest deskundige uitleg moet je bij BBC zijn, maar ik hoor graag Rudi Bauwens als commentator op eurosport

Jawatte John Higgins sterk bezig. 8-0 tegen Wilson, die de nodige pech heeft, maar het nodige geluk dwong hij ook af met zijn goed spel

Jawatte John Higgins sterk bezig. 8-0 tegen Wilson, die de nodige pech heeft, maar het nodige geluk dwong hij ook af met zijn goed spel
Higgins mag je dus nooit afschrijven. Hij speelt een extreem slecht seizoen voor zijn doen, maar op het WK staat hij er toch weer.

Het is inderdaad een erg leuk WK.

Ronnie weer als vanouds. Higgins die weer terug op niveau is. Brecel die eindelijk een deftig WK speelt. Vafaei met zijn idiote praat. En dan ook nog een paar verrassingen in de vorm van Jak Jones en die erg jonge Chinees Si Jiahui (wat het snooker echt nodig had, na dat Chinees gokschandaal).

Dit WK heeft echt wel alles. :tongue: In de kwartfinale krijg je straks een mix tussen de oude garde, en een paar jongere spelers (Jiahui, Brecel, Jones - allemaal jonger dan 30), die doorbreken op een WK.

Higgins 1e sessie 8-0 tegen Kyren Wilson :laugh:

Wil je dan eigenlijk nog wel terug aan tafel komen, Wilson zijnde? :crazy: 6-2 & 7-1 zijn al aardige scores na 1 sessie, maar 8-0...

Hier via de Freesat satelliet verbinding. Ik heb geen proximus of telenet (meer). Een tijdje geleden, een accountje aangemaakt op de BBC via mijn VPN router (UK IP) en voila ik kan gewoon (oa) "live snooker" zien op mijn TV.

Higgins 1e sessie 8-0 tegen Kyren Wilson :laugh:

Wil je dan eigenlijk nog wel terug aan tafel komen, Wilson zijnde? :crazy: 6-2 & 7-1 zijn al aardige scores na 1 sessie, maar 8-0...
You never know. Tegen Higgins is het wel lastig (Wilson is er niet meer in geslaagd terug te vechten), maar neem nu Lisowski tegen McGill. Die laatste stond 1-10 (!) voor maar ondertussen staat het 8-11. Dus dat wordt nog spannend. :tongue:

McGill is nu niet van het niveau van Higgins maar comebacks zijn dus altijd mogelijk.

Als je echt zou beginnen dromen zou je zeggen dat de halve finale van een Brecel "haalbaar" zou moeten zijn als hij O'Sullivan klopt :p .

Twee heerlijke ballen na elkaar van Brecel in frame drie, een witte vol in het pak opspringend de witte, en dan een gele van helemaal beneden loepzuiver erin. Gaat duidelijk all in risico :love: .

Wat vinden jullie?
Tja, het lijkt wel zo. Beiden misten net ook een relatief eenvoudige bal op de midden pockets. Allé O'sullivan zijn bal moest er sowieso in.
Brecel op het moment wel on fire.

Meh Brecel na de eerste korte pauze toch merkelijk minder aan het spelen oa een makkelijke blauwe van de spot dik gemist, nu in frame zeven twee snookers nodig, ééntje gevonden en de andere zowaar door t feit dat Ronnie een foul maakte door met zen hemd een bal te raken, heeft dit frame echt wel nodig anders is Ronnie weg imo.

Edit: Mmmm krijgt daar nog een geweldige kans en maakt het niet af, laatste frame écht nodig anders is het nu al voorbij imo.

Hoe was brecel? Niks kunnen zien vandaag, vanavond beginnen kijken. Ronnie zal hem wel uit de match gehouden hebben zeker? 6-2, hmmm, dat wilt ge niet voorhebben, en tegen Ronnie zeker al niet...

Brecel begon goed maar tweede deel was echt niet goed van Brecel. Een goede Brecel had hier kunnen voorstaan. Brecel ook zéér aanvallend, wat in t begin met momenten fantastisch was maar het zakte behoorlijk snel behoorlijk hard in elkaar... .

Ronnie was deftig maar ook zeker niet buitenaards.

Terug
Bovenaan