Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manee schoner krijgt ge het niet. Dat gaat vuurwerk gevenDoodzonde dat we hierna wss Ronnie vs Brecel krijgen...
Is een geweldige affiche, dat zeker, maar liever als finale dan toch.Manee schoner krijgt ge het niet. Dat gaat vuurwerk geven
Ik ben redelijk neutraal ook in die match hoor, may the best win, maar ik blijf wel een Belg uiteraard. Voor mij zal elke uitslag goed zijn, zolang ze er maar beiden voor willen gaanIs een geweldige affiche, dat zeker, maar liever als finale dan toch.
Vandaar liever een andere tegenstander gehad eerlijk gezegd. Ik gun Brecel het allerbeste, maar ik ga nooit tegen Ronnie supporteren.

Voor hemzelf niet de beste zet, voor het snooker eerlijkheidshalve toch weer 'reclame'.Anderzijds, stel dat Luca plots een non match speelt tegen -laten we zeggen- een zekere Jak Jones (hij staat verrassend 10-6 voor tegen Neil Robertson). Ah wel dan heb ik liever dat hij in een kwartfinale, de boot in gaat tegen RonnieIs een geweldige affiche, dat zeker, maar liever als finale dan toch.

Dus tenzij die eerste iets minder is en Luca weer top is, zie ik de kwartfinale dit jaar toch het eindstation worden (wat geen schande zou zijn). Maar ik hoop eerste en vooral dat de match spannend zal zijn.
zo staat het nu 8-2 ipv 7-3.
), maar het klopt als een bus: Heel het seizoen hebben we niet het A-spel van Ronnie gezien, maar dit is nu wel zijn A-spel (Allé hij kan natuurlijk nog altijd als een pudding in elkaar zakken, maar hij is duidelijk geprikkeld). Vafaei heeft het natuurlijk zelf gezocht, dit laat ie niet zomaar passeren.Ronnie doet er echt alles aan Vafaei niet eens 5 frames te gunnen.Hij laat in alle geval niet veel punten liggen en het kon nog zwaarder geweest zijn. Mocht ik kunnen inzetten, ik zou betten dat Vafaei niet meer dan 5 frames zal binnenhalen...
)Idd een steal met 1 punt op overschot, en mooie tafel die hij geledigd heeft...En Ronnie steelt een frame van Vafaei. 60-59 in frame 10 - zo staat het nu 8-2 ipv 7-3.
Vafaei gaat op geen enkel cadeau mogen rekenen van Ronnie, hij gaat helemaal door de gehaktmolen.
Komt toch redelijk in de buurtEcht waar, ik heb daar van zodra ik het wist speciaal vrijdag niks voor ingepland, ik hoop op een totale annihilation van Vafaei door een vintage super sterke Ronnie. Veel vertrouwen in!
.
Je kan de tijdstippen altijd opzoeken via deze siteWanneer begint de clash precies? Ik kan dat amper opvolgen, waar kijken jullie hiervoor?
(als de site werkt)