GETHEZ
Well-known member
Vafai door dan? MaiBah, en dan nog tegen die vurte foefelaar Higgins. Trump er ook uit
Alle hoop op Robertson dan maar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vafai door dan? MaiBah, en dan nog tegen die vurte foefelaar Higgins. Trump er ook uit
Hij heeft eveneens verloren van Higgins.Bah, en dan nog tegen die vurte foefelaar Higgins. Trump er ook uit
Alle hoop op Murphy dan maar.Hij heeft eveneens verloren van Higgins.

Ben gene fan van die wet.Vier verschillende nationaliteiten ook, cool.
Come on The Magician!

Het frame is wel gewonnen door Wu Yize. Dat was een erg belangrijk frame voor hem. 2-6 voor staan en dan gaan slapen bij 8-6 was mentaal zwaar geweest. Nu is het terug te herdoen bij 7-7.Wat is dit frame zeg![]()
![]()
![]()
Dat Wu Yize dan voor mijn part maar WK wordt.Slecht, ben 1000 keer meer fan van John dan van Shaun
Hij was niet betrokken bij het Chinese gokschandaal en het is de enige nog overgebleven jonge snaak op het WK.Murphy mag van mij een 2de keer WK worden.
We zitten hier met een dilemma preciesDat Wu Yize dan voor mijn part maar WK wordt.

Yup mijne favoriet is Luca .. maar van die er nu nog inzitten .. mmm ..We zitten hier met een dilemma precies![]()

Allen moest die zwarte maar niet missen hé. Hij gaat hier nog weken van wakker liggen.De man die hier eigenlijk niet had mogen staan wordt wereldkampioen zeg.