De grote snooker/biljart/pool thread

Murphy mag van mij een 2de keer WK worden.
Als Mister nobody en qualifier werd hij uit het niets ooit eens een keertje WK.

Sindsdien staat hij al 20 jaar chronisch aan de top zonder ooit nog WK te worden.
Om één of andere reden lukte het hem nooit meer. Het toont ook aan hoe moeilijk het is om WK te worden.
Dan mag het nog wel eens een keertje niet?

Dus draai den John aub ne kloot ok? :)

Vier verschillende nationaliteiten ook, cool.

Come on The Magician!
Ben gene fan van die wet.
Buiten Higgins, een beetje, heeft dit tornooi geen smaakmakers meer imho.

Je wordt niet zomaar WK, zal uiteraard verdiend zijn, maar ik ga toch niet echt meer volgen dit jaar. Stom dus dat Luca er niet bij was. Typisch, dienen Welsh man kan Luca verhinderen om mee te doen, maar de eerste de beste volgende match sneuvelt ie zelf. Misschien had Murphy daar iets mee te zien? :thinking: 🍀

Wat is dit frame zeg :laugh: :laugh: :laugh:
Het frame is wel gewonnen door Wu Yize. Dat was een erg belangrijk frame voor hem. 2-6 voor staan en dan gaan slapen bij 8-6 was mentaal zwaar geweest. Nu is het terug te herdoen bij 7-7.

Normaal zouden ze doorgaan tot 16 frames maar blijkbaar hebben ze door dat hele lange frame mogen stoppen bij 7-7 ?

Ook in die andere HF is het heel erg close. Murphy maakt er zonet 10-10 van.

Laatst bewerkt:
De man die hier eigenlijk niet had mogen staan wordt wereldkampioen zeg.

Matig niveau vond ik het, dit WK, althans toch van 't geen dat ik gezien heb. Naar mijn gevoel wordt Wu hier puur WK door falen van Allen/Murphy, want van Wu ben ik totaal niet onder de indruk moet ik zeggen. Toch een heel ander gegeven dan Zhao Xintong vorig jaar.

Wu gewonnen? Ik gun het hem wel, die is verhuisd naar UK en heeft daar een paar jaar op een klein appartement gewoond samen met mijn pa. Toch een totaal ander verhaal dan onze Luka met zijn rode Ferrari.

Ja het is een bescheiden iemand. Ook geen enkele link naar het gokschandaal. Misschien niet het sterkste WK (verre van) maar de winnaar heeft altijd gelijk.

De man die hier eigenlijk niet had mogen staan wordt wereldkampioen zeg.
Allen moest die zwarte maar niet missen hé. Hij gaat hier nog weken van wakker liggen.

Terug
Bovenaan