De grote snooker/biljart/pool thread

Hoho wat een cool in Brecel, ik zag het even niet meer zitten na de flow van Selby maar op de juiste moment zijn kans gegrepen. Ongelofelijk maar niet verrassend na dit prachtig parcours dit WK:love:
 
Dramatisch slecht die 2 laatste frames, idd, ik denk dat we het daarover eens kunnen zijn. Maar opende net als in sessie 1 goed, maar daarna terug in verval, en laatste 2 frames totaal afwezig.

Dus ben zo stilaan mijn mening aan het herzien over gisteren (al heb ik enkel 2de sessie gezien)

Zo frustrerend dat het er in zit, maar niet volledig eruit komt, ik hoop dat we op een dag kunnen zeggen chapeau Luca, goed gedaan...

Iedereen hier wilt dat Luca het goed doet, maar wil ie dat wel zelf? En daarmee moet ik besluiten dat hij nog steeds dezelfde weg aan het bewandelen is, met flitsen van pure klasse, afgewisseld met random slechte shot keuzes...

Als ie echt weerstand voelt geeft hij niet helemaal thuis. Wil je top worden moet je je daarover heen kunnen zetten. Ga de uitdaging gewoon aan, als je kijkt naar andere wereldkampioenen, die nemen dat extra beetje tijd om aan te leggen voor een shot. Luca is een snelle speler, maar focus (weeral dat woordje) op het shot zelf, niet op hoe kan ik de tegenstander het beste imponeren met mooie shots...

Wil hij een echte kampioen worden moet hij beter worden in die departementen.

Chapeau Luca, goed gedaan!
 
Fantastisch gewoon. Het tij nog kunnen keren en zo mooi afgemaakt. Wat een tornooi!
 
World number 2 , Luca brecel

En nu naar die nummer 1 spot

Edit, nummer 3 dus

Edit 2, nummer 2 toch !
 
Laatst bewerkt:
Ik zit hier echt met ne smile tot achter mijn oren.
't voelt zelfs alsof ik dat half miljoen heb gewonnen!
 
Terug
Bovenaan