Alweer een maand voorbij en tijd voor test numero 3.
De laatste maand heb ik minder uren op de fiets gezeten, het was vaak nogal triestig weer in het weekend. Afgelopen weekend mijn enige +3u rit buiten afgewerkt. In week 2 ook enkele dagen wat ziek geweest en slechts 4u30 gebold.
Voor de rest wel meer intensiteit getraind, elke donderdagavond TTT en vaker korte ritten op de rollen. De voorbije 2 weken telkens 5x per week op de fiets gezeten. Ik moet zeggen dat meedoen aan die TTT me wel een extra drive gegeven heeft. Niks zo erg als de slechtste te zijn in een ploegentijdrit
.
De vorige test was nogal in het water gevallen door wat ziekteverschijnselen. Dan ging het deze keer een pak vlotter. Boven de 300w voor de 20', ben aangenaam verrast. Vind niet dat ik al echt hard aan het trainen ben en straks in maart zal het aantal uren sowieso nog toenemen. Benieuwd waar het schip strand. 300w ftp moet zeker kunnen!
De laatste maand heb ik minder uren op de fiets gezeten, het was vaak nogal triestig weer in het weekend. Afgelopen weekend mijn enige +3u rit buiten afgewerkt. In week 2 ook enkele dagen wat ziek geweest en slechts 4u30 gebold.
Voor de rest wel meer intensiteit getraind, elke donderdagavond TTT en vaker korte ritten op de rollen. De voorbije 2 weken telkens 5x per week op de fiets gezeten. Ik moet zeggen dat meedoen aan die TTT me wel een extra drive gegeven heeft. Niks zo erg als de slechtste te zijn in een ploegentijdrit
. De vorige test was nogal in het water gevallen door wat ziekteverschijnselen. Dan ging het deze keer een pak vlotter. Boven de 300w voor de 20', ben aangenaam verrast. Vind niet dat ik al echt hard aan het trainen ben en straks in maart zal het aantal uren sowieso nog toenemen. Benieuwd waar het schip strand. 300w ftp moet zeker kunnen!
07/12 - 260w @ 69,9kg - 176hs
12/01 - 263w @ 69,7kg - 170hs
15/02 - 303w @ 70,1kg - 172hs