De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Heeft trouwens iemand een idee hoe lang uw waarden (max, 20 min, 5 min, 1 min etc…) in zwift in het menu blijven staan?
Ik dacht dat lokaal opgeslaan wordt op je device, dus dat kan wel zijn dat je dat kwijt bent.

Als ik op mijn ipad zwift zijn dat ook andere waarden dan op de pc

Iemand tips voor deftige zwift workouts specifiek om kracht te trainen?

Na wat inactiviteit merk ik dat vooral kracht ontbreekt, uithouding komt wel stilaan terug door wat z1-z2 trainingen.

Zonet die Wahoo-desk knock-off van Wiggle in elkaar geschroefd. Amai, voor €62 zou ik echt niet meer staan sukkelen met een strijkplank. Knap staaltje voor dat geld.

Ik heb hem eigenlijk niet nodig, want mijn laptop en tv staan veel lager (om mijn nek een beetje te sparen op mijn oude dag), maar die prijs stak m’n ogen uit

Zonet die Wahoo-desk knock-off van Wiggle in elkaar geschroefd. Amai, voor €62 zou ik echt niet meer staan sukkelen met een strijkplank. Knap staaltje voor dat geld.

Ik heb hem eigenlijk niet nodig, want mijn laptop en tv staan veel lager (om mijn nek een beetje te sparen op mijn oude dag), maar die prijs stak m’n ogen uit
Heb je het dan over deze?

Stevig genoeg?

Heb je het dan over deze?

Stevig genoeg?
Beter dan het origineel volgens DCrainmaker.

Ik heb die desk hier nu een klein jaar in gebruik, 80 euro betaald toen en no regrets. Kzou voor da geld nog nen 2de durven kopen voor allerhande dingen op te zetten (drinkbussen, eten...)

Gebruik die ondertussen al 4 jaar, geweldig ding, zeker voor die prijs! Gedaan met de strijkplank stelen of sukkelen met opbergdozen stapelen!

Of als je er meer voor wil betalen :wtf:

Daarnet de Wahoo Kickr Bike V1 besteld na enkele weken te twijfelen wat het meest praktische was mits we hier thuis graag met 2 gaan zwiften. Zie net dat @Reverz en @MrCipo er ook onlangs 1 hebben gekocht dus hopelijk nog steeds tevreden? Na een 10 jaar terug aan een nieuwe opleiding begonnen waar de examens volgende week starten zal ik hem wel nog even in de doos moeten laten staan :).

Mijn oog valt net op die lifeline trainer mat.
Heeft iemand die? Is precies ook geen geld als je vergelijkt met xand/tacx
Een mat is een mat. Ik heb hier bv eentje van Cyclops (Saris nu) omdat die toen véél goedkoper waren dan de alternatieven. Zal wel ok zijn.
Daarnet de Wahoo Kickr Bike V1 besteld na enkele weken te twijfelen wat het meest praktische was mits we hier thuis graag met 2 gaan zwiften. Zie net dat @Reverz en @MrCipo er ook onlangs 1 hebben gekocht dus hopelijk nog steeds tevreden? Na een 10 jaar terug aan een nieuwe opleiding begonnen waar de examens volgende week starten zal ik hem wel nog even in de doos moeten laten staan :).
Ik ben op zich wel tevreden. Gisteren wel wat rare ERG dingen gezien, power targets die hij niet goed raakt. Zit ook nog altijd met een soort 'schrapend mechanisch' geluid bij bepaalde RPM's waarvan ik mij afvraag of het normaal is, of er misschien iets mis is met mijn unit.

Een mat is een mat. Ik heb hier bv eentje van Cyclops (Saris nu) omdat die toen véél goedkoper waren dan de alternatieven. Zal wel ok zijn.

Ik ben op zich wel tevreden. Gisteren wel wat rare ERG dingen gezien, power targets die hij niet goed raakt. Zit ook nog altijd met een soort 'schrapend mechanisch' geluid bij bepaalde RPM's waarvan ik mij afvraag of het normaal is, of er misschien iets mis is met mijn unit.
Ik zou er ook echt 1 willen, maar jouw berichten doen mij toch echt twijfelen.

Ik wil de “hometrainer” sound & feel als ik zoiets koop. Dat kon 30j geleden al, dus ik zou niet settelen voor iets dat even luid is als een ongesmeerde ketting op een versleten cassette. Ik ben benieuwd naar je updates.

Blij het enthousiasme over de tafel hier nog steeds bevestigd te zien.
Deze stond al even op de verlanglijst sids ik hem hier meer dan een jaar geleden soms tegenkwam, recent aan goedkoopste prijs gekocht en volgende week in elkaar steken en gebruiken.

Terug
Bovenaan