Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn dan ook sprinters hé. Niet voor niets dat bijna alle sprinters een halve ploeg nodig hebben om over een bergske te geraken binnen tijd.Herinner me een studie obv Kittel zijn data in de Tour e.d. haalde nog geen 5w/kg.
Klopt, maar ik denk echt niet te beschikken over uitzonderlijk talent hoor. Dus die bescheidenheid is volgens mij terechtDie mannen met 6w/kg trappen dat ook niet door 5k km/jaar te fietsen en naar niks te kijken qua voeding en manier van leven.

Da zijn die mannen die 3 maand gene fiets aanraken door een blessure om dan na eerste rit af te komen "pff tging niet goe, tging mij echt niet af"... gade op Strava kijken: 80km solo aan 33avg.Volgens mij ben je heel bescheiden over jezelf
Heel weinig nodig hebben om goed te presteren, amper training nodig hebben en al mooie cijfers voorleggen vanuit basisconditie.
Dat lijkt me zo een beetje de samenvatting te zijn van aanleg of talent hebben
Die mannen met 6w/kg trappen dat ook niet door 5k km/jaar te fietsen en naar niks te kijken qua voeding en manier van leven.

Maar hoe lang waren die tijdritten? Bij de jeugd zijn dat wrs geen tijdritten van 50km.Maar Kittel was ook wel een goeie tijdrijder in de jeugd dus die zal ook wel aardige waardes gehad hebben lijkt me

In Noorwegen had iedereen zotte waarden.Remco zou in noorwegen 27minuten lang 6,5w/kg geduwd hebben.
Voor mezelf zou dat 455w zijn… no way dat ik dat 5min. kan volhouden. Dat zijn toch zotte waarden hoor.

Remco weegt dan ook geen 70kg en het is ook niet omdat je niet kan wat Remco kan dat je geen talent hebt.Remco zou in noorwegen 27minuten lang 6,5w/kg geduwd hebben.
Voor mezelf zou dat 455w zijn… no way dat ik dat 5min. kan volhouden. Dat zijn toch zotte waarden hoor.
.
Nee uiteraard nietNo way dat Remco maar 5.2 haalt.
Die weegt 63kg dus dat zou dan 330w ftp zijn. Daarmee win je geen Vuelta en WK hoor![]()

Het is allemaal maar hoe je het bekijkt zeker. Talent is een beetje als geld... er heeft altijd wel iemand meer. Maar die claim van Naesen dat iedereen die 20u/week trained prof kan worden (of iets in die trend) klopt natuurlijk niet.Het was Oliver Naesen zeker die zei dat hij zonder talent prof was kunnen worden. Maar goed, dat is ook de man die 5u ging trainen zonder eten.
Elke prof heeft een bepaalde aanleg. Al is het maar qua trainbaarheid of simpelweg een lichaam zonder fysieke beperkingen/ongemakken.
Niet alles valt op te lossen met een puffer![]()
Nee dat zal wel stuk hoger zijn.Vandaag reed ik de workout “fun is going full gas”, waar Mathieu VDP centraal staat, en heel toevallig hebben ze het over zijn ftp.
Deze zou rond de 400 schommelen, ofwel 5,3w/kg. Maar dit geloof ik eigenlijk niet..
Want ze zeggen ook dat hij wereldkampioen mtb & cross werd bij de juniors, wat volgens mij ook niet klopt.
Ja, mtb en cyclocross stond er… een foutje waarschijnlijk.Nee dat zal wel stuk hoger zijn.
Zeker dat ze van mtb spraken en niet van de weg? Want dat klopt dan wel
Ja heb even gekeken op de site met alle workouts en daar staat idd mtbJa, mtb en cyclocross stond er… een foutje waarschijnlijk.
Maar het was een leuke workout. Dus ik vergeef het hen. ;-)
Ik heb nog ergens een screenshot van Zwift vorig jaar waarbij hij 4 intervallen van 8 minuten aan 400 watt doet (met 4 minuten rust tussen. Hartslag op screenshot is 174Nee dat zal wel stuk hoger zijn.
Zeker dat ze van mtb spraken en niet van de weg? Want dat klopt dan wel
). Zegt misschien niet veel gezien er nog veel meer andere variabelen spelen, maar wel een indicatie dat het meer dan 400 zal zijn.