Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als redelijk beginnend toerist is die investering wel té hoog maar voor een heel deel van ons, die vaak veel uren op die trainer spenderen, is die investering inderdaad echt zo zot nog niet.Eigenlijk toch wel gek dat er zo weinig zijn met een smart bike.
Neem nu die NEO 2 vs de Neo Bike.
Ok, die is nog eens €1000 duurder, maar daar staat tegenover dat je nooit ofte nimmer moet sukkelen met smeren, afstellen, sleuren, slijtage van je fiets. Dat hij héél makkelijk door het hele gezin gebruikt kan worden zonder veel moeite, gewoon even een paar QR's loszetten, instellen en gaan.
Wil je graag simuleren hoe het zou voelen met een kortere/langere stem? Of een specifieke voorbereiding op Alpe D'huez doen, met de cassette die je ginds zou gebruiken (neem ik een 32 mee, of beslis je na wat virtueel testen dat een 34 beter aangewezen is).
Eigenlijk 1001 voordelen, en in the long run waarschijnlijk niet eens duurder dan een high end trainer. Maar de instapprijs is natuurlijk heftig.
(en vgl. met een Kick Core al X3)
Kost ook twee keer niets en het verbruik is te verwaarlozen.Welk merk is da? Mijne honeywell is perfect maar heb ook al gedacht om er hue stopcontact tussen te stekenHeb nieuwe met afstandsbediening dat is wel superhandig!

Ik kom net uit het veldrijden topic waar het over defibrillators gaat, dus ik las uw zin hier eerst als "welke defibrillators gebruiken jullie zoals?"Welke ventilator gebruiken jullie zoal? Echt die dedicated van Wahoo bijvoorbeeld?
Ik heb ook een Honeywell. Heeft drie standen, maar staat quasi altijd op de middelste stand en dat is perfect voor mij.RowentaWelk merk is da? Mijne honeywell is perfect maar heb ook al gedacht om er hue stopcontact tussen te steken![]()

)6 min aan 205% ftp, je zou van minder…Vandaag eens “the wringer” workout gedaan voor de fun. Damn, wat een tegenvaller was dat! 12 intervallen van 30sec >600w.
Ik moet het sowieso al meer hebben van de langere inspanningen. Maar de laatste 2 kreeg ik mijn pedalen gewoon niet meer rond. (Ook door gebrek aan klikpedalen).
Echt afzien. Nog meer dan deze week race op alpe du zwift.
Het niveau van sommigen ligt wel erg hoog… de eerste van de race was een belg met gemiddeld 5,2w/kg over 45min.
Wat is uw FTP misschien?Vandaag eens “the wringer” workout gedaan voor de fun. Damn, wat een tegenvaller was dat! 12 intervallen van 30sec >600w.
Ik moet het sowieso al meer hebben van de langere inspanningen. Maar de laatste 2 kreeg ik mijn pedalen gewoon niet meer rond. (Ook door gebrek aan klikpedalen).
Echt afzien. Nog meer dan deze week race op alpe du zwift.
Het niveau van sommigen ligt wel erg hoog… de eerste van de race was een belg met gemiddeld 5,2w/kg over 45min.
297... Het is mijn eerste, maar ook mijn laatste keer dat ik deze gereden heb.Wat is uw FTP misschien?
Die the wringer moet by far de slechtste workout zijn.
Hij doet wel wat de titel zegt, u volledig uitwringen.
. Op de vlakke stukken heb ik indruk dat het ok is.
Geen ervaring mee maar is er geen setting die je kan instellen hoe hij klimmen moet simuleren (bv 25% ipv 100%)?Iemand ervaring met RGT Cycling app?
Ik heb recent de Wahoo Kickr Snap gekocht en zou graag trainen met leuke app die niet te duur is ovv abonnement. Vandaar uitgekomen op RGT.
Momenteel probeer ik dus de gratis versie van RGT Cycling maar tijdens eerste rit ondervond ik probleem bij het klimmen. Ik geraak nog amper vooruit en stamp mij dus te pletter. Op de vlakke stukken heb ik indruk dat het ok is.
Nu gezien ik nog geen 'ervaring' heb met het fietsen op rollen vroeg ik me af of dit misschien gelinkt zou kunnen zijn aan de afstelling van mijn fiets op de rollen? Of iets anders?
Alvast bedankt voor feedback!