Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs met een mat heb ik datik zou toch een mat kopen ook, ik reed op mijn Kickr ook zonder mat en elke keer ik een sprintje deed schoven mijn fiets en trainer 5 a 10cm naar voor.

Kickr of Core? Want de Kickr is qua design wel een stuk stabieler als de Core.Ik trap soms eens 1100w
De kickr verschuift geen mm. Je moet niet sleuren aan je stuur hé, laat het allemaal uit de quads komen
… en een beetje uit de hams
Core! Maar klopt welKickr of Core? Want de Kickr is qua design wel een stuk stabieler als de Core.
50% van de kracht die ik zet is door mijn 66kg van links naar rechts te gooien op de pedalenIk trap soms eens 1100w
De kickr verschuift geen mm. Je moet niet sleuren aan je stuur hé, laat het allemaal uit de quads komen

Van 1pedaalslag gaat het ook niet verschuiven hoorIk trap soms eens 1100w

Pedaalefficiëntie.Zelfs met een mat heb ik dat
Zwaar op de pedalen lopen en heel die trainer vliegt de lucht in! Ik wil niet weten wat dat geeft als ik eens boven de 700watt trap.
Ja dat lukt nog netPedaalefficiëntie.
Waarschijnlijk verlies je te veel energie om die trainer te bewegen die je beter zou gebruiken om vermogen te leveren
Kan je perfecte rondjes draaien met linker of rechter been afzonderlijk zonder dat de pedaalslag onderbroken wordt?
Kan je boven 120 RPM draaien met weinig vermogen zonder bvb te schokschouderen?

Ja dat lukt nog net
Vanaf 115RPM moet ik erop letten om mijn vorm goed vast te houden, maar 120 is volgens mij wel een beetje de limiet.
Ik moet niet veel sneller draaien om te beginnen wippen op mijn zadel alvast![]()
75 is al redelijk laag hoorGasten ... 120rpm... Wie kan dat nu op een comfortabele manier rondkrijgen? En waarom hé?
90rpm zal ook welletjes zijn zeker? Hier draai ik op lagere wattages 85rpm. Hogere wattages ga ik automatisch richting de 75rpm.
Is ook alleen maar als oefening.Gasten ... 120rpm... Wie kan dat nu op een comfortabele manier rondkrijgen? En waarom hé?
90rpm zal ook welletjes zijn zeker? Hier draai ik op lagere wattages 85rpm. Hogere wattages ga ik automatisch richting de 75rpm.
Dan ben bij wat ze in de volksmond noemen een stoemperGasten ... 120rpm... Wie kan dat nu op een comfortabele manier rondkrijgen? En waarom hé?
Inderdaad. Ik hoop ooit een race aan 85 te kunnen rijden. Maar ongewild draai ik trager rond bij langere tijd >300w75 is al redelijk laag hoor
Waarschijnlijk morgen de 93km. Jammer dat je nergens de route vooraf kan bekijken.Iemand die de zFondo gaat rijden?
Ik ben mij hier al aan het klaarmaken voor de 93km plezier!