Zo had ik het niet begrepen. Ik begrijp het als, deze week ben ik 10 uur beschikbaar. Geef me in die 10 uur de nodige trainingen om mijn doel te behalen. Als hij dan nog niet weet dat hij me als beginneling niet altijd trainingen van 2 uur moet geven dan vraag ik me af hoe slim die app is. Zeker als ie mijn doel, wat hij dan toch kent, laat halen met nog 42 dagen te gaan. Wat als ik zeg dat ik 8 uur beschikbaar ben elke dag ? Gaat hij dan ook training van 8 uur voorstellen ?
Wat als je traint voor een evenement, gaat hij dan ook maanden van tevoren je doel laten behalen ? Het is toch de bedoeling dat je net optimaal klaar bent voor dat evenement ? Zonder dat ik zelf zeg van. Ah ja dees week vind ik dat een uur ook meer dan genoeg is want ik heb geen zin of ik vind mijn training te lang. Want wat is dan het nut dat ik een “trainer” neem ? Ik wil uiteindelijk gewoon mijn beschikbare uren ruim genoeg instellen zodat ik er geen kantjes vanaf loop door te weinig beschikbaar te zijn. In de plaats verwacht ik dan wat variatie. Ipv dat ie 3 dagen 2 uur inplant, ook eens ne keer een half uur volle bak ofzo. En dan eens 1,5 uur ofzo. Gewoon spreiden.
Nu is het programma ook steevast. 40 minuten infietsen, dan 40 minuten uw intervals of wat dan ook, en dan 40 uitfietsen ofzo. Precies of hij neemt een standaard programma van een uur en voegt er gewoon wat voor en achter bij zodat het matcht met uw tijd.