De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

De 24e doe ik mee aan de Beach Race van Zeebrugge.
Daarna geen doelen meer. Elk jaar doe ik wel mee aan verscheidene marathons natuurlijk en ik probeer ook een meerdaagse mee te pikken in't buitenland.

Ik voel me ook in't algemeen wat verplicht tegenover mezelf om wat in conditie te blijven.

We zien wel hoe het vordert.

Heb episode 3 nog niet gezien.
Maar Jezus die Lucas die daar al zijn bek gaat in de eerste keer dat ze buiten moeten rijden…
Luca trouwens geen onbekende bij GCN :P

Zeker tof om te zien, toch wel benieuwd wie het gaat worden.
Niet veel positiefs over jasper van de coaches vooral cadance dan(wel hoge power en goede sprint) en denk dat ze meer verwachtten van luca. Dus laatste testen zullen daar wel het verschil kunnen maken wie er dan net uitblinkt.
Vrouwen zal wel vrij zeker alex zijn, jong en veel potentieel.

Niet veel positiefs over jasper van de coaches vooral cadance dan(wel hoge power en goede sprint) en denk dat ze meer verwachtten van luca. Dus laatste testen zullen daar wel het verschil kunnen maken wie er dan net uitblinkt.
Ik weet het niet bij de vrouwen. Die Italiaanse pakt alles wel in tot nu toe.

Ik heb nog geen afleveringen gezien maar wel gelezen dat ze niet echt onder de indruk waren van Jasper. Klinkt als hetzelfde verhaal als vorig jaar met... Sam denk ik. Die gast deed het goed de eerste dagen maar ook toen was er kritiek op dat 'stoempen' en die zakte er in de laatste test ook wat door, mede door vermoeidheid.

Net alle afleveringen tot nu toe gezien. Leuk om te volgen.
Ik gok op Luca en Alex al zal laatste toch wel wat behendigheidstraining moeten krijgen. Eerste crash was volledig haar fout en dan valt ze nogmaals al dan niet door de olie.

Net alle afleveringen tot nu toe gezien. Leuk om te volgen.
Ik gok op Luca en Alex al zal laatste toch wel wat behendigheidstraining moeten krijgen. Eerste crash was volledig haar fout en dan valt ze nogmaals al dan niet door de olie.
Die 1e crash, laat ze die andere vallen en rijdt dan gewoon verder?

Maar de race tegen de pro's is toch ook voor de aangename televisie want als die prof een 3km tijdritje doet wint die toch?
(Na bovenstaande zin te typen zag ik de mannen pas rijden).

Maar de race tegen de pro's is toch ook voor de aangename televisie want als die prof een 3km tijdritje doet wint die toch?
(Na bovenstaande zin te typen zag ik de mannen pas rijden).
Dat verder rijden vind ik ook heel eigenaardig.

Normaal moeten ze in een 3v1 situatie altijd winnen van een modale pro, ze worden namelijk getest om zelf pro te worden. Jay Vine is naar mijn mening zelfs beter dan gemiddeld.

Ze zetten hier natuurlijk Mathieu in en dan zullen zelf 3 profs het moeilijk krijgen. Die begon gewoon 60-70 op kop te sleuren en dat kunnen er maar 2.

Jup.
Schandalig vond ik het en nadien werd er geen woord meer over gerept, ze werd zelfs verkozen tot rider of the day. Het ligt er vingerdik op dat ze haar moeten hebben wat enigszins wel te verstaan is tov de andere 2. (1 te oud en 1 toch een stap minder)

Vdp wel sterk gekoerst tegen de 3 mannen aan 70 op kop sleuren en sprint winnen 😅

Had fit and fun opgezet voor de zoon.
Erg mode
Das beginnen aan 445w
En tussendoor moet die een min +500 w gaat trappen :unsure:
Tis een kids account, zijn er andere dingen die haalbaarder zijn voor hem?
Dat trap ik ook geen half uur soepel rond denk ik

Stel u voor dat je ineens VDP erop legt.
Dan ben je echt wel een revelatie en krijg je onmiddellijk een contract :P
Dan ben je niet zomaar een zwifterke!

Wat ik wel interessant zou vinden is een krachtmeting tussen prof en deelnemer op zwift.

Had fit and fun opgezet voor de zoon.
Erg mode
Das beginnen aan 445w
En tussendoor moet die een min +500 w gaat trappen :unsure:
Tis een kids account, zijn er andere dingen die haalbaarder zijn voor hem?
Dat trap ik ook geen half uur soepel rond denk ik
Dat trap je niet dat ben ik wel zeker :P
Misschien moet je het FTP goed instellen want fun en fit is een makkelijke training, als uw FTP goed staat :P

Dat verder rijden vind ik ook heel eigenaardig.

Normaal moeten ze in een 3v1 situatie altijd winnen van een modale pro, ze worden namelijk getest om zelf pro te worden. Jay Vine is naar mijn mening zelfs beter dan gemiddeld.

Ze zetten hier natuurlijk Mathieu in en dan zullen zelf 3 profs het moeilijk krijgen. Die begon gewoon 60-70 op kop te sleuren en dat kunnen er maar 2.
Jammer dat de vrouwen het niet kunnen uitrijden hebben idd, ik denk wel dat ze die paulina hadden kunnen kloppen. (Op een andere manier als nu :unsure: )
En toen ik las wat je schreef volg ik maar mathieu is inderdaad ook niet zomaar een prof he, dus laatste zin was een goede rechtzetting :D

Terug
Bovenaan