De grote klantenkaart thread

Muñoz

Well-known member
Tegenwoordig heeft bijna elke webshop en grote winkel/keten wel een eigen klantenkaart, en zelfs kleinere winkels, eenmanszaken, etc. beginnen zich aan te sluiten bij een Joyn. Kortingen alom dus.
Aangezien er nog geen thread over was, here it iz. Laat uw innerlijke Pol de Tremmerie los, en deel hier uw ervaringen, tips en apps.

Zelf een tijdje geleden stocard 'ontdekt', en sindsdien gebruik ik eigenlijk in elke winkel een klantenkaart, omdat het zo snel gaat. Ik zoek nooit naar kortingen (want dan kan je 2 miljoen apps doorbladeren) of ga ook niet speciaal iets kopen omdat er iets op dat moment korting krijgt, maar heb toch wel gemerkt dat je voor een heel kleine moeite best wel wat cashbacks en kortingen kunt krijgen.
 
Hier ook Stockard, al een kleine 2 jaar of langer. Ik houd het allemaal niet zo bij. Je kan ook MyShopi gebruiken en dan kun je ook folders afschuimen, promo's en cashbacks zien. Maar die app is vrij bulky en ik vind Stockard wel zo makkelijk.
 
veel winkels hebben ook gewoon constant 'kortingen'. Er gaat geen week voorbij of Brico geeft u 20% korting op een artikel. Maar enkel voor degene met een klantenkaart he, dus ge wordt wel neig gepushed om klantenkaarten te hebben. Nuja, met de gsm pakt dat toch geen plek in dus tot nu toe heb ik nog geen verzamelapp: al mijn klantenkaarten zitten gewoon in een folder, dus het is ook maar 2 seconden klikwerk. Bij het frituur zit de klantenkaart gewoon in de online account, dus online bestellen is automatisch gebruik maken van de klantenkaart :love:
 
Ik gebruik Joyn en stocard. En waar mogelijk probeer ik zo anoniem mogelijk te blijven. Bijvoorbeeld vroeger bij de Colruyt vroeg ik elke maand een nieuwe kaart omdat je die maar tijdelijk kan gebruiken zonder te registreren. Nu kan dat jammer genoeg niet meer.
 
Idem hier Joyn en Stocard. Joyn gebruik ik eigenlijk quasi uitsluitend voor het pizzakraam waar we eens in de 2 weken pizza halen.

Stocard steek ik zoveel mogelijk in want mijn Secrid kan nu ook geen 20 kaarten bevatten. Alleen vloeken op de zaken die nog geen scanner hebben die een barcode op een smartphonescherm kan scannen (lokale slager bvb) maar dat is een minderheid.
 
Nog nooit van Joyn gehoord dus eens geinstalleerd. Hier in de buurt in ieder geval niet echt bruikbaar... Bijna geen enkele winkel, of ze zijn niet relevant voor mij.
 
Terug
Bovenaan