De grote Kickstarter/Gamefound thread

Zou daar eventueel ook wel interesse in hebben, maar ik vrees dat als ik het moet gaan ophalen in Antwerpen vanuit Limburg, ik nauwelijks iets bespaar :p.
Dichtste afhaalpunt is Olen, en dat wordt naar daar verzonden.
Elke euro telt zeker? :p

Als ik van bij mij naar u verstuur, komt het op zo'n 5 euro naar een bpost punt.

En we gaan nog eens zot doen, al veel goeie dingen over gehoord (nu niet over deze versie specifiek) maar lijkt me beter om hierin mee te stappen dan enkel corebox te kopen van een reeks die al uit is (Of ik moet 2de hand iets zoeken :))

Zombicide

Gisteren was een erg drukke Kickstarter-dag. Onder andere de nieuwe Root-expansion, Tiny Epic Dungeons en de nieuwe Aeon's End zijn live gegaan.

Mijn group pledge voor Aeon's End: Legacy of Gravehold staat live met een mooie korting:

Tiny Epic Dungeons zal ook wel nog volgen, maar we wachten af of er eventueel een retailer pledge mogelijk is.

Iemand die Ragnarocks gaat backen? Nieuwe 2 player van de designer van Santorini.
Die ziet er alvast cool uit. Maar 22 shipping en vat als je hem zelf backt is een beetje veel. Mocht er een cf komen zou ik misschien meedoen. Maar deze zal wel in retail komen denk ik? Ik denk dat ik die dan wel koop als de reviews oké zijn.

Ragnarocks zal normaal wel op CrowdFinder verschijnen.
De group plegde komt op 45 euro, maar ik denk dat de retailer pledge wel wat goedkoper zal zijn.

Heeft het zin om Aeon's End: Legacy of Gravehold te backen als ik de vorige nog niet gespeeld heb?
Ik neem aan dat het verhaal gewoon verder gaat?

Heeft het zin om Aeon's End: Legacy of Gravehold te backen als ik de vorige nog niet gespeeld heb?
Ik neem aan dat het verhaal gewoon verder gaat?
Klopt, verhaal gaat inderdaad verder.
Je kan de vorige games ook kopen via mijn group pledge (eens de pledge manager live is).

Heb mijn oog laten vallen op Radlands, maar crowdfinder is afgesloten. Heb jij die toevallig opgestart? @StanTem.
Nuja zal ook wel beschikbaar komen in retail dus zo een ramp is het niet.

Heb mijn oog laten vallen op Radlands, maar crowdfinder is afgesloten. Heb jij die toevallig opgestart? @StanTem.
Nuja zal ook wel beschikbaar komen in retail dus zo een ramp is het niet.
Die CrowdFinder is gisteren weer opengezet hoor.
En nee, enkel de group pledges georganiseerd door Joeri Temmerman doe ik.

Die CrowdFinder is gisteren weer opengezet hoor.
En nee, enkel de group pledges georganiseerd door Joeri Temmerman doe ik.
Nice, had gisteren nochtans gekeken. Heb daarna wel een berichte op FB gezet. Misschien daarom.

Ok.. to back or not to back... Ik heb nog zo geen games in mijn collectie en het ziet er wel leuk uit.

Ok.. to back or not to back... Ik heb nog zo geen games in mijn collectie en het ziet er wel leuk uit.
Zit met hetzelfde. Langs de andere kant denk ik ook: er staat nog zoveel op mijn wishlist. Voor een paar “tientjes” meer heb ik dan iets dat al langer gewild is. Dilemma!

Ook gebacked, heb 3 playthroughs bekeken. Elke game was totaal anders. Beetje duur voor wat kaarten maar het ziet er fantastisch uit :]

Terug
Bovenaan