De grote Kickstarter/Gamefound thread

Via Crowdfinder yes, ik ga ze altijd afhalen in Deurne :p
Ik heb geen afhaalpunt in Deurne :o
CrowdFinder zelf heeft deze niet georganiseerd denk ik (ben ik met afhaalpunten in Aartselaar, Brugge, Kaprijke, Erpe-Mere en Dendermonde).
Of je moet het onderling kunnen afspreken met CF zelf natuurlijk.

Ik heb geen afhaalpunt in Deurne :eek:
CrowdFinder zelf heeft deze niet georganiseerd denk ik (ben ik met afhaalpunten in Aartselaar, Brugge, Kaprijke, Erpe-Mere en Dendermonde).
Tijd om een berichtje te sturen:thumb:

Ik heb geen afhaalpunt in Deurne :eek:
Werd aangeboden door Joeri Temmerman en hij zei dat het nog niet aangekomen is...

Ik was redelijk geïnteresseerd, previews en playtroughs zagen er heel cool uit, maar dat kan mijne portemonnee toch niet aan 😅

Na veel problemen met shipping (vertraging....alles zit op de boten vanuit China....oops per ongeluk EU copies naar US verstuurd......we sturen ze van US naar EU (Frankrijk) per vliegtuig.....ah nee.....onze logistics partner heeft altijd ambras en vertraging met customs clearance in de Franse luchthaven....we vliegen ze naar Spanje en van daaruit per vrachtwagen naar de Franse hub om door de douane te geraken....). Soit na zo een ommetoer zeer blij dat ik deze in perfecte staat zonder een krasje in ontvangst mocht nemen deze ochtend. Maandag eens testen.

Allee vooruit. Februari 2021 de wet palette 2 besteld, midden april gaan ze beginnen versturen. Het heeft lang genoeg geduurd.

Iemand een idee hoe snel je reactie krijgt bij CrowdFinder?

Ik heb maandag gemaild met een vraag wanneer mijn bestelling + KS Carnegie geleverd zou worden maar ik krijg voorlopig geen antwoord.
Bestelling werd reeds in januari al geplaatst.

Ik ben ongeduldig als ik die foto's van het spel zie verschijnen...

Laatst bewerkt:
Foto’s van Carnegie? Wij hebben het hier daarnet voor de eerste keer kunnen spelen (allez, nog een paar beurten, maar we moesten de dochter gaan halen) 😎.
Ook via CF btw, maar wel zonder voorgaande bestelling, dus vorige week al gekregen.

Iemand een idee hoe snel je reactie krijgt bij CrowdFinder?

Ik heb maandag gemaild met een vraag wanneer mijn bestelling + KS Carnegie geleverd zou worden maar ik krijg voorlopig geen antwoord.
Bestelling werd reeds in januari al geplaatst.

Is ondertussen opgelost.
Problemen met mailserver.

@Joeri
Ben jij toevallig ook afhaalpunt voor Transmissions?
Is de eerste maal dat ik via crowdfinder een spel heb besteld maar heb ook Deurne als afhaalpunt aangeduid omdat dat het dichtstbijzijnde was maar geen idee wie of wat ik zou moeten contacteren dus om af te spreken.
Kreeg net een berichtje dat de EU shipments zijn vertrokken vandaar :).

@Joeri
Ben jij toevallig ook afhaalpunt voor Transmissions?
Is de eerste maal dat ik via crowdfinder een spel heb besteld maar heb ook Deurne als afhaalpunt aangeduid omdat dat het dichtstbijzijnde was maar geen idee wie of wat ik zou moeten contacteren dus om af te spreken.
Kreeg net een berichtje dat de EU shipments zijn vertrokken vandaar :).
Ja, mijn afhaalpunt is Kaprijke.
Deurne is een kennis van Bjorn (van CrowdFinder). Je krijgt de gegevens van de afhaalpunten eens de spellen zijn toegekomen op een bepaald afhaalpunt.

Terug
Bovenaan