Zvonmirus
Active member
Mocht @TiM007 een optie gekozen heeft, zou mijn neef graag kijken of hij ofwel de andere optie kan nemen, nl. die @Edenian kan overkopen of aansluiten bij @McFearless . Als jullie dat zien zitten natuurlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is eigenlijk wel de bedoeling dat ge de plegde houdt, anders kan ik de game niet spelenInderdaad, €285,5 + €40 sleeves.

Dealio! Ik laat u weten wanneer het toegekomen is. Staat voorlopig voor december gepland, maar Kickstarters kennende...
Ik zie dit zeker zitten. Je moet maar een pm sturen met het nodige.Mocht @TiM007 een optie gekozen heeft, zou mijn neef graag kijken of hij ofwel de andere optie kan nemen, nl. die @Edenian kan overkopen of aansluiten bij @McFearless . Als jullie dat zien zitten natuurlijk
Super. Ik contacteer je via pm nadat ik meer info van mijn neef heb gekregen. Alvast bedankt!Ik zie dit zeker zitten. Je moet maar een pm sturen met het nodige.

Trekking Through History gebacked, en straks de nieuwe Unfair expansion ook backen![]()
Aangekomen:
Hebben jullie deze al gespeeld toevallig?Ook net aangekregen en uitgepakt! Ik mis wel de shield tokens... Heb jij ze wel ontvangen? If so, hoe zouden deze eruit moeten zien?
EDIT: nvm, moest alles eruit halenSnap wel niet waarom ze net die tokens in cardboard laten ...
Dit ziet er mij op het eerste zicht wel een tof bordspel uit. Ik heb spijtig genoeg de Kickstarter helemaal gemist.Yes! Wel maar met z'n 2tjes, maar was wel al tof. Was vooral aangetrokken tot de artwork als ik eerlijk moet zijnHebben jullie deze al gespeeld toevallig?Dit ziet er mij op het eerste zicht wel een tof bordspel uit. Ik heb spijtig genoeg de Kickstarter helemaal gemist.

Is al enkele jaren bij uitstek ons favoriet spel.Unfair eens bekijken. Wat vind je van het basisspel?
Ik ben eens benieuwd naar de Kingdoms Forlorn campaign die volgende week zou moeten starten.
Ik ben ook wel aangetrokken tot de artwork, maar als ik het goed lees is de gameplay eveneens goed.Yes! Wel maar met z'n 2tjes, maar was wel al tof. Was vooral aangetrokken tot de artwork als ik eerlijk moet zijn![]()
Geavanceerde Kwakzalvers? Nu ben ik zeker geïnteresseerd!Ja hier ook enkel met 2.
Tof concept - ik vergelijk het wel met een geavanceerde kwakzalvers met wat tactisch/war element.
Met 2 doet er ook een 'dummy' player mee om de gebieden te contesteren. Maar meer dan een bepaalde threshold bereiken betekent het ook niet (geen specifieke AI)
Qua uren spelplezier gaat ge er alleszins wel genoeg uithalen. Enige "probleem" met het spel is dat het de bedoeling is om uw eerste 4-5 games u te leren oriënteren op het continent en op die manier uiteindelijk efficiënter bij uw doelen te raken om de eerste curse te doen. Als je gaat beginnen met andere curses wordt het ontzettend moeilijk omdat er dan echt wel een beetje van uit wordt gegaan dat ge op basis van pakweg een 5-tal tiles ongeveer weet waar op het eiland ge zit zodat ge u meteen kunt oriënteren. Speel hem om die reden enkel solo, want is onmogelijk om met 2 te spelen zonder te alpha gamen als de andere het niet minstens evenveel gespeeld heeft. Gaat soms vrij ver, tot letterlijk weten dat op tile nummer X item Y ligt dat je in staat stelt om verder te raken op Z.Heeft iemand hier ooit The 7th Continent gebacked op Kickstarter? Ik zie dat de second edition online terug op stock is, maar is direct € 150. Ziet er mij super tof uit, maar zou wel eens wat ervaringen weten van mensen die het al gespeeld hebben alvorens ik zo’n bedrag neertel.
Thanks! Was sowieso de bedoeling om dit solo te spelen, totaal geen spel voor mijn vrouw. Klinkt wel heel aanlokkelijk, nu is vooral de grap: ik weet niet meer waar ik het toen online gevonden hebQua uren spelplezier gaat ge er alleszins wel genoeg uithalen. Enige "probleem" met het spel is dat het de bedoeling is om uw eerste 4-5 games u te leren oriënteren op het continent en op die manier uiteindelijk efficiënter bij uw doelen te raken om de eerste curse te doen. Als je gaat beginnen met andere curses wordt het ontzettend moeilijk omdat er dan echt wel een beetje van uit wordt gegaan dat ge op basis van pakweg een 5-tal tiles ongeveer weet waar op het eiland ge zit zodat ge u meteen kunt oriënteren. Speel hem om die reden enkel solo, want is onmogelijk om met 2 te spelen zonder te alpha gamen als de andere het niet minstens evenveel gespeeld heeft. Gaat soms vrij ver, tot letterlijk weten dat op tile nummer X item Y ligt dat je in staat stelt om verder te raken op Z.
.Heb deze via een retailer gekocht omdat het zo goedkoper was. Zou onderweg zijn, gisteren nog voor geïnformeerd.Benieuwd naar Set A Watch, zou elk moment kunnen binnenkomen. Toevallig al nieuws @StanTem ? Loopt via jou als ik mij niet vergis.
Creature Comforts hier.Nog steeds aan het wachten voor mijn KS Frostpunk, THE BOYS and Creature comforts. anyone else?
Via Crowdfinder yes, ik ga ze altijd afhalen in DeurneCreature Comforts hier.
Verloopt uw pledge ook via mij op CrowdFinder?