De grote Kickstarter/Gamefound thread

Ik heb net bevestiging gekregen dan Unbroken vertrokken is vanuit NL.

Het siert Artem Safarov dat hij zich aan zijn woord houdt. Hij had 2 weken geleden een post op Facebook gezet waarin hij Unbroken aan het spelen was hierin stond ook dat wie het nog niet ontvangen heeft, hem rechtstreeks mocht contacteren via Messenger. Bij deze dus gedaan en kijk 2 weken later is het onderweg naar mij... Had nooit gedacht dit spel nog ooit te ontvangen... Was mijn eerste kickstarter. (2018)

EDIT: Unbroken ontvangen!!! Een kerstwonder zowaar... 🥳

Deze week ook Mantis Falls ontvangen (A Game of Trust for 2-3 players. :D). Dit weekend eens spelen met de vrouw.
Productie kwaliteit is alleszins dik in orde, ook cool dat ze een Soundtrack op spotify voorzien tijdens het spelen.

Laatst bewerkt:
Een reskin? Elk spel speelt tot nu toe toch heel verschillend van elkaar vind ik.. ik zie niet direct een reskin?
Amai ik zie dit nu pas... Sorry :eek2: Goh... Ze spelen allemaal echt bijna hetzelfde...

- Kies random thema
- Je hebt 6-10 secties op het bord om acties uit te voeren en punten te gaan scoren .(jaja generic worker placement)
- Bepaal turn order
- Move generic time track om game end te bepalen
- Afschuwelijke 'end game' kaarten waarbij ge plots vaak randomly toch verliest / wint.
- Regels zijn vaak lang uitgelegd (wel goed hoor maar teveel in detail :p) waarbij ik denk... Kon toch korter verwoord worden.

Begrijp me niet verkeerd e ... Lisboa & On Mars vink echt wel toffe games maar heb deze toch niet gebacked :(

Het siert Artem Safarov dat hij zich aan zijn woord houdt. Hij had 2 weken geleden een post op Facebook gezet waarin hij Unbroken aan het spelen was hierin stond ook dat wie het nog niet ontvangen heeft, hem rechtstreeks mocht contacteren via Messenger. Bij deze dus gedaan en kijk 2 weken later is het onderweg naar mij... Had nooit gedacht dit spel nog ooit te ontvangen... Was mijn eerste kickstarter. (2018)

Heb hem dan ook maar eens gecontacteerd. Ik kan wel die post op FB niet zien. Zijt gij zowaar vriendjes met hem? :p

ziet er ook vet uit :) ben aant twijfelen om het te halen maar wat taxen moeten daar nog bij? 21% nog is bijtellen?
Bij deze niet blijkbaar.

Since January 2021 we started to charge VAT in the Pledge Manager according to the strictest interpretation of the new laws on VAT handling in Europe. However, since the US introduced similar rules for their State Sales Tax and we know how contentious charging the VAT in the Pledge Manager is for backers, we decided to try once more to include VAT and US Sales Tax partially in the pledge values and partially in the shipping fees. The table above already reflects our choice of charging taxes. With this solution, we will have "Friendly" shipping to USA, European Union, Canada, Australia, and United Kingdom. Backers from these countries will not pay import taxes or Sales Taxes/VAT.

Heeft iemand hier ooit The 7th Continent gebacked op Kickstarter? Ik zie dat de second edition online terug op stock is, maar is direct € 150. Ziet er mij super tof uit, maar zou wel eens wat ervaringen weten van mensen die het al gespeeld hebben alvorens ik zo’n bedrag neertel.

Deze week ook Mantis Falls ontvangen (A Game of Trust for 2-3 players. :D). Dit weekend eens spelen met de vrouw.
Productie kwaliteit is alleszins dik in orde, ook cool dat ze een Soundtrack op spotify voorzien tijdens het spelen.

Heb dit vandaag gelezen en artem gecontacteerd. Hij ging het Inorde brengen. Ik ben benieuwd 🧐

Hier ook tracking van Unbroken ontvangen via Artem. Betaalt het wel allemaal uit eigen zak, dus hoewel ik er tegen was om extra neer te leggen, ben ik wel bereid een euro of 5 terug aan Artem te storten. Hij heeft ook niet voor deze situatie gekozen natuurlijk.

Ik die in een ver verleden bij een maat de allereerste Zombicide heb gespeeld en nu met Marvel Zombies kriebels krijg om zo een spel ook in mijn collectie te hebben, vooral als de kinderen in mijn oren fluisteren "fund da nu papa" en andere varianten bij elke nieuwe unlock en stretchgoal. Zit toch al op een 1$ dollar pledge.
Spijtig dat Crowdfinder voor dergelijke dure grappen geen optie is.

Terug
Bovenaan