De grote Kickstarter/Gamefound thread

Tenzij er nog meer goden bij zitten (momenteel 12) was dit wel voldoende... Moest ik nog meer Guardians willen kopen ik deze later wel bij :p
Ja hier 1 sessie gespeeld met zen 4. Was wel tof buiten dat de merge mechanic echt wel ... kut was.

Merge mechanic kan idd erg kut zijn als je er niet op voorbereid was. Ik had me ingelezen en iedereen er in het begin en tijdens het spel genoeg op gewezen dat wanneer die merge dichterbij kwam, ze er ook over moesten nadenken en er naar handelen en eventueel hun strategie aanpassen en al beginnen plannen (zijnde nog zoveel mogelijk devotion scoren om de gaps klein te houden, lower god zoveel mogelijk focussen op followers, eventueel mobs guardians kopen die de ander nog niet heeft, etc.). Dan kan die merge echt wel een bedreiging worden.
Bij ons hadden ze de verkeerde keuzes gemaakt eigenlijk tijdens de eerste sessie. Maar het is hier zeker niet verkeerd gevallen.

Hahaha dat was dus bij mij het geval … stonde 3des (van de 4 spelers ) dicht bij de rest … BAM ineens naar 4 devotion gezakt. Was ff zuur

Net toegekomen!

Bijlagen

• 4C900E7D-195E-4BEE-8E85-22678E4413B6.jpeg
    4C900E7D-195E-4BEE-8E85-22678E4413B6.jpeg
    2,6 MB · Weergaven: 38
Vraagje,

Ik heb nog een 7-tal kickstarters die nog moeten aankomen (waarvan 3 in december).

Hoe zit dit met import taksen in de EU? Bij sommige is er VAT bijgekomen, andere publisher pakken dit op zich en nog andere hebben niets gevraagd.
Is die VAT genoeg om nog extra kosten te vermijden of niet? Of hoe gaat dit in zen werk?
En hoe zit het met douane?

Bedankt

Laatst bewerkt:
Vraagje,

Ik heb nog een 7-tal kickstarters die nog moeten aankomen (waarvan 3 in december).

Hoe zit dit met import taksen in de EU? Bij sommige is er VAT bijgekomen, andere publisher pakken dit op zich en nog andere hebben niets gevraagd.
Is die VAT genoeg om nog extra kosten te vermijden of niet? Of hoe gaat dit in zen werk?
En hoe zit het met douane?

Bedankt
Hangt af van KS tot KS.
Als de VAT nog niet is betaald en bpost krijgt het pakket in handen, zijt ge bovenop de BTW nog eens 15 euro 'verwerkingskosten' armer ook. Gelegaliseerde diefstal is het.
Sommigen betalen de BTW inderdaad op voorhand en dan is het in orde.

Straks komt Voidfall (4x (euro)game van MindClash Games )online! spannend
Als ik me niet vergis was Weather Machine (Lacerda) ook voor deze maand.

Het gaat weer een dure maand worden.

Heb frostpunk vorig jaar gekickstart, ziet er bijzonder véélbelovend uit (vond de pc game zelf ook boeiend) en meer recentelijk ook Bantam West gebacked. Zijn er wel 2 die hopelijk hun geld meer dan waard zijn

Straks komt Voidfall (4x (euro)game van MindClash Games )online! spannend
Als ik me niet vergis was Weather Machine (Lacerda) ook voor deze maand.

Het gaat weer een dure maand worden.
Voidfall idd gisteren live gegaan! Zou hem graag meedoen, maar wegens aankoop huis zal het effe beperken van budget worden tot alles opgeklaard is :p
Weather Machine is voor 28 oktober. Ik kijk er al naar uit, die doe ik sowieso mee!

Voidfall staat ook op crowdfinder, maar als verborgen project. Kan degenen die willen wel de link bezorgen.

Heb net een playthrough van Voidfall gezien met Paul Grogan en de designers. Ben niet overtuigd eerlijk gezegd. Het feit dat het spel pas in 2023 geleverd zal worden, doet me nog meer twijfelen. Misschien toch maar passen voor deze gezien de niet lage kostprijs. :(

@StanTem je hebt een pm van me op Crowdfinder.

De KS van Weather Machine meegedaan.. we kunnen tot 12 man gaan aan een prijs van ongeveer 115 (alles in). Wegens policy van EGG worden er geen fancy groupspledges meer gedaan helaas. Maar ik doe hem zeker al mee!

Nog geïnteresseerden?

Laatst bewerkt:
De KS van Weather Machine meegedaan.. we kunnen tot 12 man gaan aan een prijs van ongeveer 115 (alles in). Wegens policy van EGG worden er geen fancy groupspledges meer gedaan helaas. Maar ik doe hem zeker al mee!

Nog geïnteresseerden?
Ik ga straks nog eens tegoei bekijken, maar krijg wel sensory overload van dat bord :tongue:

Heb meeste Vital games ondertussen en vind dat ze best 'gewoon' een reskin zijn van elkaar... Ben nog aant twijfelen :P

Terug
Bovenaan