Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Play 4, om 19u. Gisteren eentje en vandaag aflevering twee.Welke zender is dat dan? Ik zie niet meteen iets.
Dank! Online niet beschikbaar blijkbaar.Play 4, om 19u. Gisteren eentje en vandaag aflevering twee.
Ik verschiet toch ook altijd als ik naar daar ga voor stukken vlees. Maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal.Gvd Carmans ook serieus in prijs gestegen.. Sommige stukjes vlees richting 80euro de kilo..

Dan zijn die online toch een pak goedkoper? Bv: https://inamood.nl/rundvlees/shortrib-met-been-iers/Ik verschiet toch ook altijd als ik naar daar ga voor stukken vlees. Maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal.
De Black Angus grainfed short ribs vind ik fantastisch, maar 80-90 euro voor zo'n stuk vind ik altijd wel prijzig. De Simmenthal short ribs zijn héél goed en minder duur, maar daar hangt iets minder vlees aan en het is niet zo gemarmerd. Maar intussen wel wat opslag gekregen, dus misschien kan ik eens wat splurgen.![]()
Had deze site onlangs ook tegen gekomen. Die leveren naar België?Dan zijn die online toch een pak goedkoper? Bv: https://inamood.nl/rundvlees/shortrib-met-been-iers/
Die zijn grassfed. Ik heb via Gustor eens grassfed BA short ribs gekocht, maar het eindresultaat was toch vrij droog en taai. Te mager vlees. Nu goed, die Simmenthal short ribs van Carmans zijn ook grassfed maar wel zeer mooi gemarmerd. Misschien had ik pech met het vlees.Dan zijn die online toch een pak goedkoper? Bv: https://inamood.nl/rundvlees/shortrib-met-been-iers/
Yep, al een paar keer bij besteld. Ik hou meestal wel wat in het oog wanneer er stukken vlees die ik graag wil in actie staan.Had deze site onlangs ook tegen gekomen. Die leveren naar België?
Ok meerdaags ook eens een kans geven danYep, al een paar keer bij besteld. Ik hou meestal wel wat in het oog wanneer er stukken vlees die ik graag wil in actie staan.
Elke donderdag doen ze ook een 50% korting op tomahawks.
Welke pekel gebruik je ? en welk rook hout ? Ik probeer tegenwoordig de kipfilets op te hangen aan haakjes zodat ze rondom evenveel rook kunnen absorberen (en ze zien er nog iets beter uit dan de strepen van de grill).Bekijk bijlage 19636
2kg kipfilet pekelen en roken om dan in te vriezen, heerlijk in soep of bij een slaatje!
En nu philly cheesesteak sandwich gemaakt als lunch. Zo’n dagen zijn toch schitterend![]()
Ik gebruik steeds dit recept:Welke pekel gebruik je ? en welk rook hout ? Ik probeer tegenwoordig de kipfilets op te hangen aan haakjes zodat ze rondom evenveel rook kunnen absorberen (en ze zien er nog iets beter uit dan de strepen van de grill).

Goede tips voor die Weber Master met opvangbak of het duurdere broertje. Ziet er goed uit.
. Hij kan ze gelukkig vacuüm trekken zodat ik er morgen om kan en ze kan invriezen...Normaal moet je ter plaatse betalen aan de verschillende stands per burger.Iemand weet of je naast de tickets voor het DRIP festival ook nog extra betaald per burger dat je wil eten of zit dit in de prijs van 25€?