Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de maat tussen rooster en het deksel.Verduidelijk eens de exacte afmeting die je wil zien, dan meet ik het eens op![]()
Afhankelijk van wat je onder bbq interpreteert, bij low en slow gewoon aan tafel want if you're looking you ain't cooking. Bij grillen zou ik ook wel eens rond de bbq gaan staan tot er effectief wat klaargemaakt wordt, dan vraag ik of het stoort dat ik blijf staan of niet.Ik doe niets liever dan wanneer ik ergens moet gaan BBQ'n of gelijk wat, m'n pint te pakken en rond dat ding te hangen waar de gastheer staat te grillen. Zonder mij te moeien welteverstaan. Ik vind dat gezellig.
Vorige zaterdag ook weer volk gehad, waarbij de mannen netjes bij de dames aan tafel blijven zitten. Elk z'n ding hé, niet iedereen heeft dezelfde interesses natuurlijk.
Hoe zit dat bij jullie? Stoelplakkers of rond de BBQ staan?
nog steeds niet veel duidelijkerde maat tussen rooster en het deksel.
Ik denk dat idd, om te zien hoe hoog je vlees kan zijn zonder de dome te raken.nog steeds niet veel duidelijker
de rooster op het laagste punt tot de top van de dome binnenin?
de maat tussen rooster en het deksel.
Dat is normaal wel voldoende, op foto leek het minder te zijn maar foto's bedriegen nu eenmaal.Top van de dome (het gat niet bijgerekend) tot aan het vilt is ongeveer 25,5cm). Het rooster kan echter nog een 5,5cm lager liggen (hier ook nog steeds op de D&C). Totaal zal dus ongeveer 31cm zijn.
Is dat veel/weinig? Op de foto's lijkt dat inderdaad een heel laag domepje, maar geen idee wat courant is eigenlijk.
![]()
FYI: Brisket aan 50% bij Inamood.nl![]()
.
Dank voor de tip! Ik bestel normaal geen vlees online maar nu toch eens geprobeerd. Brisket, short ribs, iberico buikribben en rib fingers besteld.FYI: Brisket aan 50% bij Inamood.nl![]()
Als je iets wil dat goed werkt en lang meegaat: weber kettle. Boretti is een klinkende naam in fornuizen maar jammer genoeg niet in bbq's.Na 11 jaar dienst de kromgebrande en op 5 plaatsen herstelde barbecook op het containerpark gewipt. Ik krijg een nieuwe BBQ, mag zelf kiezen.
Ik zoek iets om klassiek te bbq-en, dus geen smoke toestanden. Ik wil echter wel iets degelijker dan het barbecook blik dat ik voordien had. Is een dekels eigenlijk nodig? Dat geeft imo standaard een rooksmaak,
Wat zijn er aanraders? Ik maak vooral klassiek bbq vlees en af en toe eens een côte à l'os. Is Boretti aan te raden?
Voor zo iets is Boretti nog wel tof ja.Na 11 jaar dienst de kromgebrande en op 5 plaatsen herstelde barbecook op het containerpark gewipt. Ik krijg een nieuwe BBQ, mag zelf kiezen.
Ik zoek iets om klassiek te bbq-en, dus geen smoke toestanden. Ik wil echter wel iets degelijker dan het barbecook blik dat ik voordien had. Is een dekels eigenlijk nodig? Dat geeft imo standaard een rooksmaak,
Wat zijn er aanraders? Ik maak vooral klassiek bbq vlees en af en toe eens een côte à l'os. Is Boretti aan te raden?
Niet. Hoeft ook niet, bij een kettle ga je horizontaal werken: recht boven (direct) of naast (indirect) de kolen.Hoe regel je bij die Weber kettle de hoogte van het rooster t.o.v de kolen? Ik vind precies niks terug.
Niet. Hoeft ook niet, bij een kettle ga je horizontaal werken: recht boven (direct) of naast (indirect) de kolen.