DEN_DWOAZN
Active member
Denk het wel ja, er zit toch een marinade omheen.Zijn ze al Voorgegaard/gekruid?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel ja, er zit toch een marinade omheen.Zijn ze al Voorgegaard/gekruid?
Staat dat niet op de verpakking ofzo? Of check eens door wat marinade weg te doen met keukenpapier. Verschil in bereiding is wel groot natuurlijk.Denk het wel ja, er zit toch een marinade omheen.
Op de verpakking staat ‘hot ‘n spicy gegaard psv’Staat dat niet op de verpakking ofzo? Of check eens door wat marinade weg te doen met keukenpapier. Verschil in bereiding is wel groot natuurlijk.
Indien nog niet gegaard en ik wil niet alles op de BBQ doen, dan steek ik ze een kleine 3u in de oven op 140 graden, volledig ingepakt in 2 lagen aluminium folie. Daarna op hogere temperatuur zonder folie, of toch nog even kort de BBQ op.
Disclaimer: ik hou van "fall of the bone", als je meer beet wil is dit niet niet ideaal.
Dan maakt het eigenlijk niet veel uit, dan is het gewoon opwarmen in feite aangezien ze al gaar zijn. 15 min op 180 fzo en checken of ze warm zijnOp de verpakking staat ‘hot ‘n spicy gegaard psv’

Ik heb een Weber Spirit II E-320 sinds drie jaar en ben daar supercontent van. Deze wordt vooral gebruikt voor korte bereidingen tot pakweg 1u, alles dat langer is doe ik op kolen.Besloten om een gasgrill te kopen. Echter heb je zoveel mogelijkheden hiermee.
Aan het twijfelen tussen een Broil King versus een Weber. Zal eentje worden met 3 branders. Iemand ervaring met deze merken? Neem je best ook eentje met een zijbrander of is dat niet echt nodig ?
Ik vind het toch handig om er 3 te hebben. Ik gebruik vaak bv links en rechts en leg het eten boven de middelste, zo krijg je (volgens mij) een egale indirecte warmte.Zien er wel degelijke toestellen uit die Webers.
Twijfel toch nog over de zijbrander en over 2 versus 3 branders in het algemeen.
Uiteindelijk ga ik hem vooral gebruiken voor 2 personen. Voor die keer dat je dan eens volk hebt zal dat ook wel lukken. Of is het echt beter om meerdere branders te hebben?
Jawel hoor maar daar valt eigenlijk weinig over te zeggen. Misschien gewoon de vraag in de bbq thread stellen.Tiens.... Geen Kamado-boys hier?
Hint: een effectieve tag of report werkt efficiënter.@mods
kunnen jullie mijn post integreren in de BBQ treath?

Alle @BlackOccult , ben jij niet een ware meester der bbq dat jij hier elke uur van de dag rondschuimt op zoek naar inspiratie in deze thread.Hint: een effectieve tag of report werkt efficiënter.![]()
Ik zou het vooral kopen om dat het idd een eyecatcher is in een mooi meubel maar ook voor low & slow bereidingen.@DEN_DWOAZN ik denk dat je best eens post wat je wil doen met je kamado
Als het voor wat gemarineerde vleespakketten van de supermarkt te grillen is zijn er goedkopere oplossingen imho.
Zo'n ei is natuurlijk wel een eyecatcher in je tuin (zeker in een mooi meubel).
Je kan Big Green Egg en Kamado Joe gerust op het zelfde niveau plaatsen hoor.Ik zou het vooral kopen om dat het idd een eyecatcher is in een mooi meubel maar ook voor low & slow bereidingen.
Persoonlijk ben ik geen fan van de kamado Joe's, ik dacht dat ze goedkoper waren?
De emaille is ook poreuzer bij de Joe's heb ik al gehoord tov de green egg
Varkenswangen ofwel in een stoofpot in de dutch oven (stoofvlees recept) of L&S smoken is beide zeer lekker.Dit weekend staan er 2 nieuwe gerechtjes op het menu.
Varkenswangetjes & pulled pork. Iemand leuke receptjes staan voor op de Q?
Ik vind vooral veel verschillende bereidingswijzen voor de saus van de varkenswangen maar vind niet altijd gaartijden & temperaturen terug.
Muchos gracias!