poeperman
Well-known member
In de horecatotaal hebben ze echt supergoeie.Iemand die een idee heeft waar ik brioche buns in grote hoeveelheden zou kunnen kopen? Thanks !
Minder buttery dan die van SPAR, maar wat resistenter tegen dripzzz.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de horecatotaal hebben ze echt supergoeie.Iemand die een idee heeft waar ik brioche buns in grote hoeveelheden zou kunnen kopen? Thanks !
In de horecatotaal hebben ze echt supergoeie.
Minder buttery dan die van SPAR, maar wat resistenter tegen dripzzz.
Bekijk bijlage 34358
Als je een Meater zou kopen raad ik aan om meteen de v2 te nemen, die heeft direct wifi dacht ik. Met de v1 is het klooien met extra gsm als repeater of dichtbij blijven.Ik zou graag met Black Friday (of voor Kerst) een draadloze (bluetooth en Wi-Fi) thermometer aanschaffen. Nu weet ik dat Meater de topper is, maar is dit ook de meerprijs waard of zijn er goede alternatieven? En is 1 pen genoeg of raden jullie een block (is altijd met 4 zeker?) aan?
De Meater 2 staat precies overal aan 109 ipv 129 voor Black Friday, dus ik vermoed dat het daarbij gaat blijven (webshops, bol, amazon,...)Moest iemand een goede (black friday) deal zien voor een Meater 2+ en eventueel een rotisserie voor de Kamado, mag je dat altijd laten weten. Merci!
Ja, had ik al gezien. Ik ga nog even afwachten op de dag deals bij bbqexperience, anders bestel ik hem aan €109.De Meater 2 staat precies overal aan 109 ipv 129 voor Black Friday, dus ik vermoed dat het daarbij gaat blijven (webshops, bol, amazon,...)
Zoek eens korean pulled pork op van Noskos. Zeer lekkere variatie op de standaard versieOndertussen heb ik de basis low and slow zowat onder de knie. Alle klassiekers zijn gepasseerd en de bevindingen over het algemeen zeer positief. Nu heb ik ook wel zeer traditioneel voor alle gekende zware/zoete rubs en sauzen gegaan van de bekendere producenten. Nu zou ik ook eens de traditionele gerechten willen maken maar met meer een oosterse tint. Iemand tips voor kant en klare rubs en sauzen met oosterse toets? Eventueel een zelfgemaalte mengeling van rubs of sauzen mag ook.
Heb nog eentje kunnen kopen voor €99 bij alternate.nl . Goedkoper heb ik ze nergens meer gezien.De Meater 2 staat precies overal aan 109 ipv 129 voor Black Friday, dus ik vermoed dat het daarbij gaat blijven (webshops, bol, amazon,...)