Ja, je bent meestal zelf kritischer dan degene die het eetKlopt. Het is ook wel leuk om te doen (tot nu toe). Alleen is het jammer als het dan een beetje tegenvalt. Ik moet wel zeggen dat mijn schoonouders en vrouw het wel lekker vonden, dus misschien ben ik te kritisch. Maar dat hij zich niet lekker liet pullen is wel een feit, dus dat was wel een foutje.
Die thermometer is ook eentje voor in het vlees met bluetooth zie ik? Dat wou ik eigenlijk sowieso al nemen, maar die van de winkel had me aangeraden om zo'n kernthermometer te nemen omdat dat ook een beetje erbij hoort en je zo het meeste leert. Het is natuurlijk wel gemakkelijk wanneer je op uw gsm kunt zien hoever het vlees al is.

En die thermometer is inderdaad dubbel, je kan er eentje in je vlees steken en eentje op je rooster zetten. Superhandig ding. Wat bedoel je met kernthermometer? Een instant pen? Die gebruik ik ook om te prikken, makkelijkst voor kip of steak bv omdat je daar met verschillende stukken werkt ipv één groot stuk. Beide hebben hun nut.
). Alleen is het jammer als het dan een beetje tegenvalt. Ik moet wel zeggen dat mijn schoonouders en vrouw het wel lekker vonden, dus misschien ben ik te kritisch. Maar dat hij zich niet lekker liet pullen is wel een feit, dus dat was wel een foutje.
De keuken is wel een slachtveld maar leuk om te doen iig.