Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien moet ik nog even afwachten tot ie meer verspreid is in EU en wat zakt in prijsIk vind die draden super irritant
Maar zou nu wel de extra € leggen voor de Meater 2 ipv de 1.
Vooral omdat hij dunner is en op meerdere plekken in het vlees meet. Die extra temp range is ook wel mooi meegenomen.
€60 verschil is veel, maar da’s wel iets waar je elke keer je bbq gebruikt genot van hebt
Een van de items op de lange wishlist is een spit, en dan zijn draden natuurlijk een no-go.Ik heb hier al jaren een inkbird van €50 met draden en bluetooth zodat ik de temperatuur via de app kan volgen. Ik kan nu niet zeggen dat die draden mij ooit gestoord hebben hoor.
Ik gebruik zelden meer dan twee probes hoor en met een spit ben je inderdaad niets met die draden.Misschien moet ik nog even afwachten tot ie meer verspreid is in EU en wat zakt in prijs
Een van de items op de lange wishlist is een spit, en dan zijn draden natuurlijk een no-go.
Een meater+ is rond de 70, en een inkbird met 4 probes zit ook tussen 50 en 75. Maar ik blijf me af vragen waarvoor ik persoonlijk die 2 extra probes zou gebruiken... ik zie mezelf niet meteen meerdere verschillende stukken vlees opleggen.
Als je bv 2 ribben doet kan je wel redelijk afgaan van de temperaturen van de ene voor het ander stuk
Na een ribbenfiasco, zo eentje in bestelling staan op Amazon. €104 dacht ik.Heb een inkbird op de wishlist staan(https://kookgekfilip.nl/winkel/non-food/thermometers/inkbird/inkbird-isc-027bw-bbq-controller/)
Met die controller? Of das de reden dat je een gekocht hebt?Na een ribbenfiasco, zo eentje in bestelling staan op Amazon. €104 dacht ik.
Ribbetjes erop voor 4-5u unwrapped op 110 graden, maar voor het goed en wel gestabiliseerd was vertrokken naar de zee.
6u later thuisgekomen en hij stond op 220 graden. Topribben voor de vuilnisbak.
ZonderMet die controller? Of das de reden dat je een gekocht hebt?
Stond trouwens deze week aan 84 ofzo met prime.
Maar na veel lezen en twijfelen heb ik uiteindelijk een meater+ gekocht

- vanochtend hoes eraf gehaald om wat op te kuisen van gisteren. De wind slaat er in en hoes neemt op een of andere manier de margrietschijf mee. Zat al redelijk losjes erop.
Toch niet rokend hoop ik.Nu lag er vanochtend toch wel een cold smoke generator onder de kerstboom zeker![]()
Stond ook op mijn lijstje, ben benieuwd vanavond.Nu lag er vanochtend toch wel een cold smoke generator onder de kerstboom zeker![]()