De frituur

Dit is bijvoorbeeld een kleintje:

Dus wat je op de plateau ziet zit nog eens in de zak ook.

@poeperman Probeer dit maar eens op te krijgen op je eentje
Haha, ‘t is niet stoer ofzo hoor. Er is trouwens al een frietmeeting geweest waarbij dergelijke porties in minder dan 5 minuten naar binnen gekegeld werden.

Als je dat niet op krijgt ben je gewoon een kleine eter. Geen schande én goed voor de portemonnee! Ik wou dat ik genoeg had met zo’n aperitiefje.

Welke regio woon je? Misschien kan hier iemand een frituur in je regio aanbevelen.

EDIT: terwijl nog een nieuwsfeitje dat hier nog niet gepasseerd is denk ik:
Regio rumst/boom.
Ken elk frituur in de buurt jammer genoeg

Damn wij eten met 2 van een middel en dan zijn er soms nog frieten over

Maar voor de rest vallen die prijzen toch goed mee?
Hier kost een curryworst 2.60
Medium friet is 4.20
En groot 5

Dus zo belachelijk doen ze niet met de prijzen ik denk dat dit de realiteit is tegenwoordig
Belachelijke prijzen zijnt

Haha, ‘t is niet stoer ofzo hoor. Er is trouwens al een frietmeeting geweest waarbij dergelijke porties in minder dan 5 minuten naar binnen gekegeld werden.

Als je dat niet op krijgt ben je gewoon een kleine eter. Geen schande én goed voor de portemonnee! Ik wou dat ik genoeg had met zo’n aperitiefje.

Inderdaad als aperitief was dit oke

Het hoofdgerecht was een middel met stoofvleesaus en wat andere snacks

En zo draag ik zorg voor mijn geliefkoosde bestelling terwijl ik over Vlaamsche wegen scheur naar vrouw en kind, teneinde ons te laven aan goddelijke vettigheid.

20251011-182813.jpg

Met zetelverwarming mag ik hopen!

De poeper heeft weer frites gefret.

Bites&more, Melle

Middeltje @Z3r0 (viel klein uit, met honger van tafel, wel een heerlijk gevoel om eerlijk te zijn 😅)
Stvlss + samurai
Belcrunch
Bicky
Colaatje

IMG_9251.jpeg

De poeper heeft weer frites gefret.

Bites&more, Melle

Middeltje @Z3r0 (viel klein uit, met honger van tafel, wel een heerlijk gevoel om eerlijk te zijn 😅)
Stvlss + samurai
Belcrunch
Bicky
Colaatje

Bekijk bijlage 45325

Dat is wel een triestig "middel" pak.

Ik zou graag hebben dat men een keer de groottes "standardiseert".
Bij de ene frietkot is een kleine pak het equivalent van een grote pak elders. Zeker als je een nieuw frituur binnengaat, is dat altijd afwachten van wat hun definitie van een middel is...

Dat is wel een triestig "middel" pak.

Ik zou graag hebben dat men een keer de groottes "standardiseert".
Bij de ene frietkot is een kleine pak het equivalent van een grote pak elders. Zeker als je een nieuw frituur binnengaat, is dat altijd afwachten van wat hun definitie van een middel is...
Idd, er zou maar 1 formaat mogen bestaan en das een groot!

Edit: en voor wie moeilijk wil doen: een "iets minder groot" en een "minder groot"

Inderdaad in vergelijking met mijn pak frieten is dat wel wat klein.

En ik wil nu niet size shamen

Ook precies veel kleine frietjes

Laatst bewerkt:
M'n vaste frituur is deze zaterdag gesloten, en ik twijfel tussen 2 andere frituren.

De ene is een goeie 10 mins rijden, en de frieten zijn dan niet slecht, ze smaken ook niet naar meer. Ze hebben wel een zeer degelijke app waarmee je op voorhand kan bestellen en alles kan selecteren wat er te selecteren valt.

De andere heeft geen app maar wel een website om te bestellen, echter is het nogal ruk en je kunt bv. geen satekruiden selecteren voor de meeste vleessnacks. Ze zijn ook een stuk duurder en de laatste keer dat ik naar daar ging, had ik een potje satékruiden besteld maar daar zat er zo weinig in, je kon de bodem nog zien als je het gelijkmatig verdeelde en ze vroegen daar 1,3 EUR voor (echt schandalig). De frieten zijn wel goed en het is ook op minder dan 5 mins rijden. Maar als ik absoluut satékruiden wil op mijn vlees, kan ik beter ter plaatste bestellen, wat betekent langer wachten.

What to do, what to doooooo...

M'n vaste frituur is deze zaterdag gesloten, en ik twijfel tussen 2 andere frituren.

De ene is een goeie 10 mins rijden, en de frieten zijn dan niet slecht, ze smaken ook niet naar meer. Ze hebben wel een zeer degelijke app waarmee je op voorhand kan bestellen en alles kan selecteren wat er te selecteren valt.

De andere heeft geen app maar wel een website om te bestellen, echter is het nogal ruk en je kunt bv. geen satekruiden selecteren voor de meeste vleessnacks. Ze zijn ook een stuk duurder en de laatste keer dat ik naar daar ging, had ik een potje satékruiden besteld maar daar zat er zo weinig in, je kon de bodem nog zien als je het gelijkmatig verdeelde en ze vroegen daar 1,3 EUR voor (echt schandalig). De frieten zijn wel goed en het is ook op minder dan 5 mins rijden. Maar als ik absoluut satékruiden wil op mijn vlees, kan ik beter ter plaatste bestellen, wat betekent langer wachten.

What to do, what to doooooo...
Tussen welke twijfel je nog? Je woont nog steeds in de buurt van Oostkamp?

Tussen welke twijfel je nog? Je woont nog steeds in de buurt van Oostkamp?
Ah ja gij zijt ook van de buurt he? De eerste is Kruuskassie en de andere is Speedysnack.

Reden waarom ik enkel die 2 overweeg als mijn vaste frituur (Het Friethuis) gesloten is omdat die 2 de Romeo XXL in stock hebben. Het Friethuis helaas niet, dus als zij gesloten zijn neem ik me altijd voor om naar een frietkot te gaan die de romeo heeft. :p

Ah ja gij zijt ook van de buurt he? De eerste is Kruuskassie en de andere is Speedysnack.

Reden waarom ik enkel die 2 overweeg als mijn vaste frituur (Het Friethuis) gesloten is omdat die 2 de Romeo XXL in stock hebben. Het Friethuis helaas niet, dus als zij gesloten zijn neem ik me altijd voor om naar een frietkot te gaan die de romeo heeft. :p
Kruuskassie ken ik niet!

Speedysnack is lekker maar wel duur. Vorig weekend ze thuis laten leveren. Kon ten vroegste een uur later volgens de app maar ze stonden er al na een half uur. Gelukkig niet erg en was iedereen er al maar toch vreemd dat er zoveel verschil op zat.

Kruuskassie ken ik niet!

Speedysnack is lekker maar wel duur. Vorig weekend ze thuis laten leveren. Kon ten vroegste een uur later volgens de app maar ze stonden er al na een half uur. Gelukkig niet erg en was iedereen er al maar toch vreemd dat er zoveel verschil op zat.
Kruuskassie is in Ruddervoorde, vandaar die 10 mins rijden. Hun app (beschikbaar via website) is superhandig en gemakkelijk te gebruiken, en personeel is ook zeer vriendelijk. Alleen vind ik dat die frieten van hen iets missen, ze zijn ook een stukje dunner dan gewoonlijk. Misschien een andere soort ofzo.

Terug
Bovenaan