Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indeed. Nog nooit geweest en inderdaad al veel wisselvalligs van gehoord. Is het een nieuwe eigenaar?De Joker op de Lage Kaart, u mss wel gekend![]()
Indeed. Nog nooit geweest en inderdaad al veel wisselvalligs van gehoord. Is het een nieuwe eigenaar?
Nog zéér veel die ossewit gebruiken hoor.In wat bakken de meeste frituren tegenwoordig hun frieten? De meeste allemaal zaadolie? Of zijn er die nog traditioneel in rundervet bakken.
Als je ze in plantaardig vet of olie gebakken wil, moet je soms echt op zoek gaan naar een geschikte frituur. Naast puur ossewit zijn er ook frituren die dierlijk en plantaardig mengen.In wat bakken de meeste frituren tegenwoordig hun frieten? De meeste allemaal zaadolie?
de kippen hebben mogen meegenieten.

Die beestjes mogen ook eens van hun zondag genieten.Nu ben ik niet iemand die snel kwaad wordt, maar...
Dit maakt me woest!![]()

Welke regio woon je? Misschien kan hier iemand een frituur in je regio aanbevelen.Ik vrees dat ik het frituur opgeef...
Buiten het feit dat er op respectabele geen enkel echt goed frituur meer is (<15minuten rijtijd met de auto), is het "beste" frituur in de buurt belachelijk aan het doen qua prijzen.
Ze zijn opgeslagen en nog geen beetje ook.
Klein potje saus 1,2€(20cent opgeslagen)
Curryworst 2,2€(20 cent opgeslagen)
Groot pak friet 4,9€
Medium pak friet 4,1€.
En het is dan niet dat je een berg frieten hebt.
Kort samen gevat, alles is minimum 20 cent opgeslagen...
Ik ergerde me daar al eerder dat een "familiepak" niet genoeg was om met 2 van te eten.
En ook als je voor meer als 3 mensen bestelde je best een excel lijst meenam en alles afvinkte, want anders was er gegarandeerd iets niet bij...
Maar deze prijzen zijn er over, ik schel wel allegauw wat patatten en bak zelf verse frieten.
Kleine voetnoot, er is een frituur op 18 minuten rijden dat onlangs op facebook posten dat de prijs van de aardappelen gezakt is, dus de prijs van de frieten ook.
Die wil ik uit respect eens gaan bezoeken (en naar het schijnt nog een goei frituur ook)
Ik ergerde me daar al eerder dat een "familiepak" niet genoeg was om met 2 van te eten.
En ook als je voor meer als 3 mensen bestelde je best een excel lijst meenam en alles afvinkte, want anders was er gegarandeerd iets niet bij...
Grote middels of kleine eters? Als ik veel honger heb pak ik een middel ipv een kleine en ik krijg dat toch ook op. En ik ben zeker niet de grootste eter hier. 10 jaar geleden kon ik een pak meer eten.Damn wij eten met 2 van een middel en dan zijn er soms nog frieten over
Heel grote eter.Grote middels of kleine eters? Als ik veel honger heb pak ik een middel ipv een kleine en ik krijg dat toch ook op. En ik ben zeker niet de grootste eter hier. 10 jaar geleden kon ik een pak meer eten.
als grote eter eet je toch zonder moeite solo een grote, bicky en extra vlezeke.Heel grote eter.
als grote eter eet je toch zonder moeite solo een grote, bicky en extra vlezeke.
De keren dat ik iets anders dan een grote heb besteld kan ik op 2 handen tellen.