De frituur

De laatste tijd is het hier wat stil, maar de zomervakantie is nu voorbij dus ik verwacht wel wat verandering. Zaterdag stuur ik nog eens een fritpic naar jullie ;)

Ik ging Joeri van frituur De Zoutkorrel een bezoekje brengen tijdens de wereldrecordpoging, maar er stond veel te veel volk.

Ik had eigenlijk sowieso al geen zin omdat ik dinsdag al frites gegeten heb in Vollenbak, Merendree.

Vandaag in Florafriet mijn duurste bestelling ooit geplaatst. €21,9… damn.

Dumbo’tje (grote friet, stoofvleessaus, pepersaus, satekruiden, sate in stukjes), Bicky Orange, pintje.
(Bicky for size reference)
Bekijk bijlage 44085
Is Florafriet goed? Ik heb daar al goeie dingen van gehoord maar nog nooit geweest.

Bij Joeri ook nog niet geraakt, maar ik hoorde op het werk dat er mensen zijn die uren moeten wachten op frieten.

Ik ging Joeri van frituur De Zoutkorrel een bezoekje brengen tijdens de wereldrecordpoging, maar er stond veel te veel volk.

Ik had eigenlijk sowieso al geen zin omdat ik dinsdag al frites gegeten heb in Vollenbak, Merendree.

Dumbo’tje (grote friet, stoofvleessaus, pepersaus, satekruiden, sate in stukjes), Bicky Orange, pintje.
Bekijk bijlage 44085
22 EUR daarvoor is wel complete waanzin.

22 EUR daarvoor is wel complete waanzin.
't Is duur maar waanzin ook weer niet. Een Julientje is bij ons een middel en kost 9.5 euro. Een Bicky Orange kost toch ook rap 6-7 euro vermoed ik. Als je dan kijkt dat het een saté ipv een viandel is, meer frieten, een pintje en saus er bij dan begint het toch te tellen.

Ik zag trouwens net dat er een livestream is van Joeri zijn wereldrecordpoging:

De laatste tijd is het hier wat stil, maar de zomervakantie is nu voorbij dus ik verwacht wel wat verandering. Zaterdag stuur ik nog eens een fritpic naar jullie ;)
Ik trek wel nog steeds foto's van mijn bestellingen, maar heb de laatste maanden weinig tijd om hier eens te loeren. Ik zal eens m'n best doen om de schoonste te posten hier.

Ach zolang het geen Dick pic is …(had ik eerst gelezen , zit blijkbaar met vuile gedachten . ;) ) )
M'n vrouw dacht onlangs ook dat ik een dickpic gestuurd had. Maar 't was mijn XXL frikandel van de romeo's.

1000030271.jpg
1000030270.jpg

Vree kalm in de frituur. We kregen een niet bestelde mexicano mee en een klein en groot worden 2 mega's. Ik klaag niet :)

Gene foto, maar mijn frituur is 2 weken toe dus ik ben zondag nog om frieten gereden. Het was naar mijn gevoel eeuwen geleden. De gast die de frieten schept had per ongeluk satékruiden op mijn frieten gedaan. Ik zei dat het ok was. Het was lang geleden dat ik dat had gegeten maar het smaakte enorm.

Lichtjes on, of off-topic, I'll let you be the judge of that... :

Een frituurbord gezien, zo een zakje friet, met daaronder de gevleugelde initialen "BG"

Ik moest toch effe binnensmonds gniffelen... Lets build an empire. BG approved frituren... Klein ideetje maar

Bezie het als een pedobear seal of approval, maar dan voor fritten, en ook wel kinderen toegelaten weliswaar :oi22:

Het is alweer even geleden...

Patatas bravas zijn dan ook geen frieten...

Ik snak naar meer. Echte frieten met een goe kwakske mayonaise...

M'n vriendin zal me doodschieten.

Tot voor de zomervakantie gingen we om de 2 weken naar de frituur.
Omdat onze vaste frituur in de zomermaanden van maandag tem donderdag gesloten waren, gingen we naar een andere frituur in buurt.
Mijn vriendin nam mini loempia's, kaaskroket en friet. Ik eet meer en eet naast een kaaskroket en frietjes nog een 2 tal extra vleesgerechten

We zijn er allebei ziek geweest. Ik vermoed dat de kaaskroketten, want t was enigste wat we allebei aten. Mail verstuurd naar de betreffende frituur, natuurlijk ontkennen ze dat de oorzaak van hun kwam.

Door dat voorval; hebben we sinds eind juni, niet meer naar frituur gegaan. We hebben er een slecht gevoel van, geen zin

Tot voor de zomervakantie gingen we om de 2 weken naar de frituur.
Omdat onze vaste frituur in de zomermaanden van maandag tem donderdag gesloten waren, gingen we naar een andere frituur in buurt.
Mijn vriendin nam mini loempia's, kaaskroket en friet. Ik eet meer en eet naast een kaaskroket en frietjes nog een 2 tal extra vleesgerechten

We zijn er allebei ziek geweest. Ik vermoed dat de kaaskroketten, want t was enigste wat we allebei aten. Mail verstuurd naar de betreffende frituur, natuurlijk ontkennen ze dat de oorzaak van hun kwam.

Door dat voorval; hebben we sinds eind juni, niet meer naar frituur gegaan. We hebben er een slecht gevoel van, geen zin

Eigenlijk een mirakel dat dat niet meer gebeurt.

De frituur achter de hoek hier is onze backup frituur als de goeie dicht is. Daar staan altijd 2 jobstudenten in. Op een doorsnee zomer dag staan de dozen hamburgers en frikandellen daar gewoon op de toog. Als je om 17 of 18h komt zal dat wel meevallen. Als je om 22h daar komt, is dat een doorweekte doos met waarschijnlijk half zachte frikandellen die ze op het einde van de shift opnieuw in de vriezer flikkeren. Hoeveel vries/dooi cycli mag een frikandel doormaken voor de diarree langs je benen loopt ?

This better be good.

Medium, en tóch + €22

Foto in next postIMG_8603.jpeg

Terug
Bovenaan