De frituur

Na drie weken geen frietjes te hebben gegeten, keek ik enorm uit naar nog eens een frituurbezoek. Geen idee wat er in die tijd is misgelopen bij mijn vaste stek. Veel te hard gebakken friet, curryworst speciaal gevraagd maar er stak een gewone in het pak en potje saus vergeten.

hercules-kevin-sorbo.gif

Gisteren frietjes!
Frietjes, stoofvleessaus, satekruiden, mayo. Een berehap, halve kipcorn, halve boulet special, stuk cervela en een stuk viandel.

:drool:

Op regime tijdens de werkweek maar in het weekend blijft het feest met frietjes!

Grote friet, gebakken boulet, bicky mexicano, andalouse en mayonaise met stoofvleessaus :biglaugh:

Zo meteen na twee maand nog eens naar mijn frituur gaan zie. Ik weet nu al dat ik veel te veel ga bestellen. Als je mij niet meer ziet van 't weekend, lig ik met een hartstilstand of maagbreuk in 't ziekenhuis.

Zo meteen na twee maand nog eens naar mijn frituur gaan zie. Ik weet nu al dat ik veel te veel ga bestellen. Als je mij niet meer ziet van 't weekend, lig ik met een hartstilstand of maagbreuk in 't ziekenhuis.
Dasde schunste manière possible om duud te goan copain. Kzal probablement in de koamer neffest a ligge, me ne ferm stuk in mijn kluutte mijn letste woorden te stamelen voork noa de hel ga (wo den Duvel fritten zal bakken veu moa gelak ne bitch 🥲)

Het was al een paar weken geleden maar gisteren was het nog eens zo ver.
Genoten van een heerlijke portie friet met huisgemaakte stoofvleessaus (Westmalle) en een lekkere Bicky Fish, terwijl de kat zijn anus aan het proper lekken was.

2 keer naar dezelfde frituur gegaan op 3 dagen tijd: eerste keer zelf beslist, tweede keer bij vrienden op bezoek die dat voorstelden.

Khad net goe gescheten hier opt werk waarna er ne collega na mij int kotteke ging waarop hij zodanig begon te spaven van de stank dat de kots door zijn fucking neus naar buiten straalde. "Moddafucking kloteBeffer, wa edde gij gefret gij se vettige das?!"

- Tfrituur eh ket, ge hebt nog chance dak het sober heb gehouden hier soir:

- Familiepak mét stoofvleessaus, mayonaise én samurai (lekker vettig én pikant → geef dane fermentatie extra turbo).
- Curryweust special XXL (in stukken gesneden, met mayo, curry en oignons
- Bicky Burger met extra Bicky-saus, gebakken oignon en spek (Bicky-saus bevat zowat alles wat mijn goor stinklijf moeilijk verteert).
- boulet met satésaus
dubbele portion Mexicano met andalouse (gekruid en vettig → gasproductie gegarandeerd).
- cervela naar het evenbeeld van mijn liefdesknuppel (27,4 cm) – lekker bruin, glibberig en vettig bien sûr
- Bicky Looksaus-dipje erbij (look maakt je winderigheid en geurintensiteit nóg hoger).
- Ne bak Jupkes (koolzuur + vet = fermentatiefeest).

Dit alles, ne kilo of 5 pure gore merde, die ket zal nie kunnen doorspoelen haha, j'ai bouché le bordel.

Waarop ik afsloot met "wa edde gij na verwacht, DAK ROZEN GING SCHIJTEN OU QUOI GODVERDOEMESE KLUUTZAK!!

Laatst bewerkt:
Khad net goe gescheten hier opt werk waarna er ne collega na mij int kotteke ging waarop hij zodanig begon te spaven van de stank dat de kots door zijn fucking neus naar buiten straalde. "Moddafucking kloteBeffer, wa edde gij gefret gij se vettige das?!"

- Tfrituur eh ket, ge hebt nog chance dak het sober heb gehouden hier soir:

- Familiepak mét stoofvleessaus, mayonaise én samurai (lekker vettig én pikant → geef dane fermentatie extra turbo).
- Curryweust special XXL (in stukken gesneden, met mayo, curry en oignons
- Bicky Burger met extra Bicky-saus, gebakken oignon en spek (Bicky-saus bevat zowat alles wat mijn goor stinklijf moeilijk verteert).
- boulet met satésaus
dubbele portion Mexicano met andalouse (gekruid en vettig → gasproductie gegarandeerd).
- cervela naar het evenbeeld van mijn liefdesknuppel (27,4 cm) – lekker bruin, glibberig en vettig bien sûr
- Bicky Looksaus-dipje erbij (look maakt je winderigheid en geurintensiteit nóg hoger).
- Ne bak Jupkes (koolzuur + vet = fermentatiefeest).

Dit alles, ne kilo of 5 pure gore merde, die ket zal nie kunnen doorspoelen haha, j'ai bouché le bordel.

Waarop ik afsloot met "wa edde gij na verwacht, DAK ROZEN GING SCHIJTEN OU QUOI GOVERDOEMENSE KLUUTZAK!!
Naast de frituren vermoed ik dat het Ruimerke ook genoeg aan u verdient :D.

Ik ging Joeri van frituur De Zoutkorrel een bezoekje brengen tijdens de wereldrecordpoging, maar er stond veel te veel volk.

Ik had eigenlijk sowieso al geen zin omdat ik dinsdag al frites gegeten heb in Vollenbak, Merendree.

Vandaag in Florafriet mijn duurste bestelling ooit geplaatst. €21,9… damn.

Dumbo’tje (grote friet, stoofvleessaus, pepersaus, satekruiden, sate in stukjes), Bicky Orange, pintje.
(Bicky for size reference)
IMG_8541.jpeg

Ik ging Joeri van frituur De Zoutkorrel een bezoekje brengen tijdens de wereldrecordpoging, maar er stond veel te veel volk.

Ik had eigenlijk sowieso al geen zin omdat ik dinsdag al frites gegeten heb in Vollenbak, Merendree.

Vandaag in Florafriet mijn duurste bestelling ooit geplaatst. €21,9… damn.

Dumbo’tje (grote friet, stoofvleessaus, pepersaus, satekruiden, sate in stukjes), Bicky Orange, pintje.
(Bicky for size reference)

Dubbele wow: @poeperman die geen zin heeft in frituur :p , maar ook de omvang van die bestelling, respect!

Terug
Bovenaan