De frituur

Niet zijn beste frieten @ zoutkorrel
IMG_6153.jpeg

Burger bun is ook op 't randje van verkoling maar het blijft een frietfoto dus mm heb er ook al zin in.

Gisteren ook de Belcrunch geprobeerd. Moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet vaak (bijna nooit) een gewone boiler neem, maar voor mij toch niet echt een topper. Allè, niet slecht he, maar er zijn betere snacks.

Edit: ik dacht eerst wat zit die @poeperman nu te lachen, maar nu blijkt dat het marketingplan van de boiler wel heel strak is. Ik begin zelfs onbewust boiler te typen terwijl ik boulet bedoelde :unsure:.

Laatst bewerkt:
Kleintje besteld en er een 2de naast gekregen…
IMG_3844.jpeg

Voor de meesten waarschijnlijk een voordeel maar ik bestel ne kleine voor een reden -_-. Nu is dat gewoon een waste of food.

Laatst bewerkt:
Kleintje besteld en er een 2de naast gekregen…
Bekijk bijlage 40295

Voor de meesten waarshijnlijk een voordeel maar ik bestel ne kleine voor een reden -_-. Nu is dat gewoon een waste of food.
stom hoe slecht dat dat geuniformiseerd is eigenlijk hé.

Een frituur wordt bejubeld omdat je gigantisch veel frieten krijgt als je een kleintje vraagt, maar er zijn ook gewoon mensen zijn die echt een kleintje willen.

Of waar je bij de ene €4 moet betalen voor een klein pakje (duur!!), maar wel meer frieten krijgt dan bij de grote van €3 bij de buurfrituur (goedkoop!!)

Ik pak standaard een grote, 2 sauzen, een bicky en een extra vlezeke. En met identiek dezelfde honger en maagcapaciteit is dat bij sommige frituren echt te weinig en bij andere duwen om dat binnen te krijgen.

Laatst bewerkt:
stom hoe slecht dat dat geuniformiseerd is eigenlijk hé.

Een frituur wordt bejubeld omdat je gigantisch veel frieten krijgt als je een kleintje vraagt, maar er zijn ook gewoon mensen zijn die echt een kleintje willen.

Of waar je bij de ene €4 moet betalen voor een klein pakje (duur!!), maar wel meer frieten krijgt dan bij de grote van €3 bij de buurfrituur (goedkoop!!)

Ik pak standaard een grote, 2 sauzen, een bicky en een extra vlezeke. En met identiek dezelfde honger en maagcapaciteit is dat bij sommige frituren echt te weinig en bij andere duwen om dat binnen te krijgen.
Het wordt pas helemaal verwarrend als een frituur op zen eigen al niet consequent is.

Ge kunt hier op het dorp een kleintje vragen en maar just een bakje tot aan het randje krijgen en dan vraagde volgende keer ne medium en krijgde een (groter) bakje met daarop nog 2 dikke scheppen extra :unsure:

Die is te inconsistent voor mij. De ene keer echt goeie frieten, de volgende kreeg krijg je lichtgele tandenstokers. Zijn speciallekes waar hij zo mee stoeft zijn voor mij ook niet de moeite om tot daar te rijden.
zijn antoinetje is wel lekker vind ik. "Unieke" versie van een julientje omdat zowel het vleesje (soort kipnuggets?) als de sauzen zelfgemaakt zijn. Dus elder kan je 't niet eten.

Maar ook dat is inconsistent idd, soms heerlijk soms mèh. En hij vergeet altijd minstens 1 item. En vindt zichzelf ook iets te goed.

De frituur in mijn dorp (Merendree) van 't zelfde. Hij bakt ook op events en op zijn truck staat: "VOLLENBAK - The Art Of Making Chips"

die tartaar ziet er goddelijk uit...

In veel frituren hier kan je kiezen tussen 'gewone' of huisgemaakte tartaar, dat laatste met wisselend succes.
Helaas is er maar één frituur die ik ken waar ze ook zelfgemaakte mayo verkopen, die is echt to die for.
Die is ook echt goddelijk, zelfde frituur als waar ze de huisgemaakte roze saus hebben > Frituur Maggy in Noorderwijk.

Terug
Bovenaan