De frituur

Knabbelde gij aan uw sate vlezekes terwijl ze nog op´t stokske zitten ofzo?

Toch de enige correcte manier om een brochette vant fritkot te eten?

Of gade nu zeggen dat ge bestek gebruikt bij onze gouden stokjes?

Want dan moeten we niet meer verder zoeken waarom ge niet vant straat geraakt!

(sorry)

Toch de enige correcte manier om een brochette vant fritkot te eten?

Of gade nu zeggen dat ge bestek gebruikt bij onze gouden stokjes?

Want dan moeten we niet meer verder zoeken waarom ge niet vant straat geraakt!

(sorry)
Ik pak dat stokske vast, met het puntje naar beneden. Dan neem ik mijn dominante hand en schuif de vlezekes er af, ajuin gaat aan de kant. Dan eet ik dat vlezeke, met mijn hand als bestek, op in een hap of 3. Heel mannelijk en al.

Mijn volgende date voor binnen twee weken (ja, per ongeluk) gaf al aan dat ze graag naar de frituur ging. Misschien is dat een optie voor een eerste date. Dan toon ik mijn saté skills en ben ik direct van´t straat.

Ik pak dat stokske vast, met het puntje naar beneden. Dan neem ik mijn dominante hand en schuif de vlezekes er af, ajuin gaat aan de kant. Dan eet ik dat vlezeke, met mijn hand als bestek, op in een hap of 3. Heel mannelijk en al.

Mijn volgende date voor binnen twee weken (ja, per ongeluk) gaf al aan dat ze graag naar de frituur ging. Misschien is dat een optie voor een eerste date. Dan toon ik mijn saté skills en ben ik direct van´t straat.
Ze zal idd rap gesatéreerd zijn mijn gedacht...

Gehaktbrood met krieken, fruit begot, wordt hier gepost. Zijn er threadbans mogelijk voor het bergaf gaat? Straks eindigen we hier nog met posts over huisgemaakte granola, kikkererwtenspread of avocado.

Kgoh jah, de ene week ben ik voor, de andere week tegen...

Jaj awesome nostalgisch lekker.
Maar enkel de bovenste frieten hebben saus en kruiden, de onderste niet...
Same here, ik vind een puntzak geniaal door de nostalgie, maar eigenlijk is het beter in een bakje omdat je dan altijd saus genoeg hebt.

Geen julia maar wel een julientje om de dag van de liefde te vieren.

7TGlEC6.jpeg

Zo weinig friet?

Zo weinig friet?
Weinig? Kijk eens naar z'n vorkske. De verhouding. Volgens mij is dat een serieus pak frieten.

Wat wel opvalt is de weinige effort die in het snijden van de viandel gestoken werd. Precies of ze is in 3-4 delen gesneden. Dat moet in kleinere stukjes die allemaal krokant gebakken zijn.

Weinig? Kijk eens naar z'n vorkske. De verhouding. Volgens mij is dat een serieus pak frieten.

Wat wel opvalt is de weinige effort die in het snijden van de viandel gestoken werd. Precies of ze is in 3-4 delen gesneden. Dat moet in kleinere stukjes die allemaal krokant gebakken zijn.
Gezichtsbedrog dan door de mayo kwak en viandel die maar in een beperkt aantal delen is gesneden.

bakje ziet er ook niet zo diep uit :unsure:

Terug
Bovenaan