Is dat de lichtinval of is dat een saté carbonisé?Jawel, geen proza, geen gelauwer, gewoon pure en natuurlijke schoonheid in een laagje vetpapier en aanleiding tot menig infarcten!HIERZO
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat de lichtinval of is dat een saté carbonisé?Jawel, geen proza, geen gelauwer, gewoon pure en natuurlijke schoonheid in een laagje vetpapier en aanleiding tot menig infarcten!HIERZO
BEGINT NI EHIs dat de lichtinval of is dat een saté carbonisé?
En je bent niet de enige want bij 2 van mijn frituren vragen ze bij de online bestelling ook of ie gewoon of hard gebakken moet zijn.BEGINT NI EH
Het is een combo van lichtinval en ik die altijd een saté bien cuit vraag.

Waar was dat?echt een klote frituur binnen gestapt (voor eerst en laatst)
op de website stond: vispannetje 20 euro.
ik dacht AHA ik zal es mn vrouw mee krijgen naar de frituur.
Op hun borden achter de vitrine stond al meteen vispannetje 24 euro. Op de kasticket was het al 26 euro !!
Ik zei tegen die eikel "amai mn vrouw zal die maar beter rap binnen spelen zeker, of tis straks 30 euro?"
"Prijs indexatie vanaf 1 februari meneer, beetje respect voor de ondernemer graag".
Dan ikke: "bicky frietje 10 euro". Ik dacht ah dat zal iets van een mitrailette zijn zeker, ok ik neem dat.
Komt die vent daar af met een klein bakje frietjes, met de bicky sausen op de frietjes, en een losse, kale, miezerige schijf hamburgervlees er naast ! (niet eens original bicky, een cheap knock off )
WTF. wat is daar de bedoeling van??
Dan kan je evengoed een kleintje met ketchup vragen (+-4 euro), en een losse bicky burger (4.5euro +- )
Dan kom je nog goedkoper uit, en heb je méér.
degoutant plaatske, mij zien ze daar nooit meer.
Paljassen.
Frietmeeting 2.0, eerst da boeltje kort en klein slaan met onze bevroren viandellen en dan richting Gent of BXL om ons vol te proppen?Waar was dat?
Ik stuur je via PM, want ik weet niet of dit zomaar mag, "negatieve reclame" posten,Waar was dat?
Sounds like a plan! Bende trump fanatics geraken daar mee weg.Frietmeeting 2.0, eerst da boeltje kort en klein slaan met onze bevroren viandellen en dan richting Gent of BXL om ons vol te proppen?

Godver ik wil die boerenfriet van den Appel gaan proberen. Friet met gebakken gehakt, gestoofde rode ui, een spiegelei en mosterd of pickels

bloody hell