Agony
Well-known member
Ben al blij dat het geen uit te kluit gewassen Brie was.Da’s een travertin pot met deksel ter versiering![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben al blij dat het geen uit te kluit gewassen Brie was.Da’s een travertin pot met deksel ter versiering![]()
Dat zijn mooi gebakken frietjes!Een stilleven van middel, 2 bouletten en een bicky. Komt nog samoerai, mayonaise en ketchup bij

Boulet/jagersworst special?Vrijdag al naar de frituur geweest voor een kleintje met mayo, drumstick en classic burger met mayo en veel ajuin.
Gisteren mezelf al moeten tegenhouden om niet terug te gaan, maar ik denk dat ik vandaag toch ga plooien. Hoogstwrs kleintje met mayo, saté, mexicano en dan nog iets maar weet nog ni wa. Nog een uur of 7 om na te denken!
Frikandel XXLVrijdag al naar de frituur geweest voor een kleintje met mayo, drumstick en classic burger met mayo en veel ajuin.
Gisteren mezelf al moeten tegenhouden om niet terug te gaan, maar ik denk dat ik vandaag toch ga plooien. Hoogstwrs kleintje met mayo, saté, mexicano en dan nog iets maar weet nog ni wa. Nog een uur of 7 om na te denken!

overrated!Frikandel XXL![]()
Viandel akkoordFrikandel XXL![]()
Zo, bestelling voor vanavond geplaatst.Ik ben door dit topic elke week friet beginnen eten.
Westmalle stoofvleessaus. Hoho, fancy Sunday!Zo, bestelling voor vanavond geplaatst.
Bedankt hé topic.
Bitterballen
Kleine Friet
Zonder Zout
Mini Loempia
Westmalle Stoofvleessaus
Loempiasaus
Bicky Chicken
Verse Tartaar
Ik ben door dit topic elke week friet beginnen eten.
Alles in de omgeving open mijne man. Achter mij natuurlijk niemand meer binnen gekomen.Hoe herken je de enige niet gesloten frituur op zondagavond?

Als je begint te ruiken aan het haar van die voor u, kan je waarschijnlijk wel een plek opschuiven.
ofwel zijt ge in een zeer trage frituur

Flexijob starten en 2e vaste frietjesdag prikken ;-)ofwel zijt ge in een zeer trage frituur
verdomme, nog minstens wachten tot donderdag, want das de vaste frietjesdag met collega's, maar af en toe ook eens in het weekend.