De frituur

Eindelijk nog eens van dat

IMG_20250103_203306.jpg

Enkel ketchup?

Edit: en zoals hierboven gezegd: perfect gouden frieten :)
Normaal stoofvleessaus met bruine Westmalle maar bij aankomst thuis besefte ik dat ik iets vergeten bestellen was 😢.
Daarom sticky korean bbq saus.

Frieten zijn echt perfect, deze frituurman kent z'n vak.

Vanavond is t hier ook van da. De eerste bestelling van 2025 :drool:
Straks grote wandeling doen zodat ik moeiteloos 4 stukken vlees naar binnen kan knallen gvd

Een portie fritjes, weliswaar zonder de traditionele vlezekes, maar wel met keuze vol-au-vent/ballekestomatensaas/stoofvleessaas.

Ik ga voor de ballekes met tomatensaas. Ge zou zeggen, is maar gewone frit, maar fritjes komen van de frituur in ossenvet gebakken. Zal smaken 😋😋😋

Een portie fritjes, weliswaar zonder de traditionele vlezekes, maar wel met keuze vol-au-vent/ballekestomatensaas/stoofvleessaas.

Ik ga voor de ballekes met tomatensaas. Ge zou zeggen, is maar gewone frit, maar fritjes komen van de frituur in ossenvet gebakken. Zal smaken 😋😋😋
Hier is dat bijna altijd zo op zaterdag.
Goede biefstuk, zeetong, varkenswangen, stoofvlees, tomaat crevette, etc en dat aanvullen met frietjes van de frituur.

Kom maar met de dislikes maar toch liever zo dan elke week die vettige vleeskes. Soms moet dat wel eens kunnen en smaakt het dan ook wel.

Mannen, problemen hier! Ongelofelijk veel goesting in frituur maar de mijne is gesloten. Enige alternatief is naar de slechte frituur te gaan waarvan ik elke keer op de pot zit.

Wat nu gedaan :cry:

De laatste van 2024, ik beloof het

Bekijk bijlage 36838

Groot
Stoofvleessaus
Verse tartaar
Bicky
Ambiorix (veel te licht gebakken, sheez)
Vuurvreter

Gelukkig morgen voor de tweede dag op rij 100km op de gravelbike met Ghent Festive500. Woppa

En euhm, gelukkig nieuwjaar eh mannen!
Ziet er allemaal goed uit, jammer dat die berepoot bijna echt terug poten krijgt.

Als ik stoofvlees maak en ik wil daar frieten bij ga ik ook gewoon langs 't frituur. No shame in that.

Mannen, problemen hier! Ongelofelijk veel goesting in frituur maar de mijne is gesloten. Enige alternatief is naar de slechte frituur te gaan waarvan ik elke keer op de pot zit.

Wat nu gedaan :cry:

Kom , herpak u.
Of ge rijdt enkele km's verder (desnoods tevoet indien teveel pilzen)
Of ge neemt er de rechtstreekse doorvoer van stoofvleessaus bij.
Of ge bestelt een extra pot mayo , haalt die ter plaatse uit het papier, gooit die tegen de gevel en maakt hen duidelijk dat ze er niks van bakken

hoe dan ook, frieten bestellen miljaarde

Gisteren, na 3 wachtpinten eindelijk kunnen beslissen:

Middel + pot stoofvleessaus
Bicky cheese
frikandel special met curryketchup
een 'olgelik' dat is een brochette met allerlei verschillende vlezekes (zoals een twijfelaar zeker?)
bamischijf (eerste keer dat ik dat nam)

Twas lekker!

Terug
Bovenaan