De frituur

Jawel, na een heel weekend ongezond te eten en twee weken geen frituur meer gezien te hebben was het daarstraks weer zo ver!

Klein frietje, mexicano, drumstick en bbq burger. Wel €18, die bandieten zijn weer opgeslagen! Als dat zo voort gaat verwacht ik wel een pijpbeurt te ontvangen tijdens het wachten op mijn frieten.

Dat het gesmaakt heeft :drool:

EDIT: ik ga in het vervolg toch moeten vragen om de stukjes Viandel bovenop te leggen in plaats van onder de frieten en de saus. Gaat beter zijn denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg op IG de pagina ‘schaftzonderspijt’ als suggestie. Een Nederlander die korte filmpjes maakt over klassieke en experimentelere frituursnacks etc. Hij bespreekt oa het julientje dus de mens heeft wel smaak.

Nen hollander met smaak? Straf.

hm, frietjes.. dat zal ergens voor vrijdag-zaterdag zijn ten vroegste. Tzijn kroketjes met kerst hier. (zelfgemaakte)

Daarnet nog snel frieten gaan halen achter een paar baco’s naar binnen te kappen.
Helaas is de stamfrituur gesloten, dus maar een andere geprobeerd.
Pff wat een teleurstelling, ga zelfs geen foto’s posten. Schande om 2024 zo te eindigen.
Bazin was wel beestig mja ben der vet mee. Beetje zitten lullen over dit topic, mocht de naam van de frituur niet vermelden (nu weet ik waarom).
Grtz

Daarnet nog snel frieten gaan halen achter een paar baco’s naar binnen te kappen.
Pff wat een teleurstelling, ga zelfs geen foto’s posten. Schande om 2024 zo te eindigen.
Bazin was wel beestig mja ben der vet mee. Beetje zitten lullen over dit topic, mocht de naam van de frituur niet vermelden (nu weet ik waarom).
Grtz
Indien echt slecht heb je er vandaag nog geniet van dus op zich 2 voor de prijs van 1.
Wel benieuwd over welk frituur het gaat.

Eergisteren frietjes!

IMG_7062.jpeg

Grtz
Siske toch nie zeker?

Terug
Bovenaan