De frituur

Klein, middel, verse tartaarsaus, viandel, Amsterdamse kaasballetjes, boulet, gackie en bicky. Wou een berepoot, maar die waren op. Heb dan in paniek terug voor een bouletje gekozen....het is niet makkelijk om af te wijken van de vaste bestelling....volgende keer weer een stapje richting avontuurlijkere dingen zetten ;)

Bijlagen

• Screenshot_20241122_210035_Gallery.jpg
    Screenshot_20241122_210035_Gallery.jpg
    737,7 KB · Weergaven: 20
Klein, middel, verse tartaarsaus, viandel, Amsterdamse kaasballetjes, boulet, gackie en bicky. Wou een berepoot, maar die waren op. Heb dan in paniek terug voor een bouletje gekozen....het is niet makkelijk om af te wijken van de vaste bestelling....volgende keer weer een stapje richting avontuurlijkere dingen zetten ;)
Ik hoop dat dat voor 2a3 personen is, anders .... euhm ja respect of RIP. :support:

We zijn weer zoempig van een zondags fritje seh. Veel frit gegeten met een bicky rib chili (eerste keer, was super goed) en een krokidel XXL, met Brazil saas. Heeft gesmoakt.

Laatst bewerkt:
Mannekes, 't is hier geen fotowedstrijd. Als die jongen zegt dat het hem heeft gesmaakt, moeten we blij zijn voor hem. Het leven is al zwaar genoeg en alle verdwaalde zielen in dit forumgedeelte beseffen wat voor een groot geluk een gefrituurde maaltijd kan brengen.

Wat is dat gecremeerd ding links van de frieten?

Ben ik te kritisch als ik dat nu eens een van de minder apetijtelijke bestellingen vind?
Frieten precies nog rauw, frikandel wat bleekjes en diene drumstick is in motorolie gebakken
Ik heb al een kut periode en zitte gelle nog op mijn kap in het enige topic dat mij een sprankeltje vreugde en overgewicht brengt :angry:

Nu, ik moet wel toegeven dat mijn foto kunsten niet de beste zijn. Frieten waren aan de iets plattere kant en curryworst is altijd maar zo/zo in mijn frituur. Dat gecremeerd ding links is een drumstick, die ik net zoals een saté goed gebakken vraag. Met extra veel kruiden waardoor ik altijd zweetaanvallen krijg.

Ik wacht op jullie esthetische foto´s. Be there or be frikandel.

EDIT: mijne foto heeft op 4 uur tijd al meer dan 58 views. Da´s meer dan mijn IG en Tinder samen. Nu gelle!

Terug
Bovenaan