De frituur

Hmmm, mss die eens in Tongeren proberen. De rest is wat ver weg.
Niet heel slecht.
Frituur is wel heel klein, letterlijk plek voor de toog en 5-6 wachtenden mensen en dus 0 zit mogelijkheid.
Geen bestel mogelijkheid of site, vermijd de uren tussen half 6 en half 8 of je staat er 40 min.
Geen bancontact, enkel cash of payconiq.
Voor elke burger zoals bv een cheeseburger of amerikaanse burger gebruiken ze Bicky Crispy vlees.
Warme sauzen redelijk duur en buiten de goulash saus ook allemaal redelijk waterachtig.
Frieten wel goed 95% van de tijd dat je gaat.

Anyway zo was het toch de voorbije 10 jaar, ben wel al een jaar weg dus geen idee of sommige dingen veranderd zijn.

Absoluut!

Racist? 't Gaat hier om mensen met afasie hé. Niets verkeerd met een goede frikandel!
Zeker dat gij geen fluovest en parkeerkaart in uwe auto hebt liggen?

Wou net nog iets posten over hoe blij ik ben met alle activiteit in deze friettopic, maar we zitten hier precies nog niet allemaal op dezelfde lijn. Werk aan de winkel!

/voteban

Oliebollen worden ook gefrituurd, wil toch niet zeggen dat ik da bij mn frieten ga eten 😡
Vis hoort tout court niet thuis in een frietkot IMO
Disclaimer: ik post deze reactie in eerste instantie om tegen de schenen te stampen en in tweede instantie voor de juiste weergave van de frietkotlijke feiten. :hurrr:

In een GOEDE (I see you Bon’Ap) garnaalkroket zit geen vis, wel schaaldieren. Als er vis in zit weet ik dat trouwens direct, want dan zwelt mijn keel op :woohoo: ik ga dus helemaal akkoord met jou, weg met de vis! (En lang leve de garnaalkroketten :eviltongue:).

Alez, IMO natuurlijk :tongue:

Zeker dat gij geen fluovest en parkeerkaart in uwe auto hebt liggen?

Wou net nog iets posten over hoe blij ik ben met alle activiteit in deze friettopic, maar we zitten hier precies nog niet allemaal op dezelfde lijn. Werk aan de winkel!

/voteban
Zo drastisch. Blijft kalm!

Uit een ander topic blijkt dat we er nooit zullen uitgeraken. Laten we gewoon met elkaar leven en lief zijn voor elkaar. Curryworsters hand in hand met frikandellers.

Als we dat erdoor krijgen trakteer ik met appeltaart terwijl ik een gewone cake op tafel zet, met een tas koffie gemaakt zonder koffiebonen. Net zoals jullie graag een 'curry'worst eten. Lief hé!

Zo drastisch. Blijft kalm!

Uit een ander topic blijkt dat we er nooit zullen uitgeraken. Laten we gewoon met elkaar leven en lief zijn voor elkaar. Curryworsters hand in hand met frikandellers.

Als we dat erdoor krijgen trakteer ik met appeltaart terwijl ik een gewone cake op tafel zet, met een tas koffie gemaakt zonder koffiebonen. Net zoals jullie graag een 'curry'worst eten. Lief hé!
Och, da´s van dat volk dat zich verheven voelt omdat ze liever het f-woord gebruiken dan de CURRYWORST bij naam te noemen.

Ik stop erover om de vrede te bewaren, maar heb er toch mijn gedacht over ze!

Straks frieten, ik ben al aan het denken wat ik ga bestellen, vandaag wordt het denk ik frietjes met stoofvleessaus, "roze saus", een g'ackie met barbecuesaus (die oranje) en een koud bouletje. Maar suggesties zijn welkom!

Wat is een g’ackie?
Smakelijk alvast!

1731507475209.png

Laten we gewoon met elkaar leven en lief zijn voor elkaar. Curryworsters hand in hand met frikandellers.
Hou diene parlée op Grinder aub.

Dichtste frituur hier is onlangs overgenomen, dus zondag eens gaan proberen. Hij start nog voorzichtig, met beperkt assortiment en zonder al te veel tamtam omdat hij nog alleen in de zaak staat. Lijkt me niet onverstandig. Vriendelijke kerel maar nog een beetje onwennig.
Vlezekes (saté royal, boulet special, kipnuggets en een portie bitterballen) waren goed gebakken, stoofvleessaus (saas) was goed, alleen de frieten (2 middenpakskes) mochten wat harder gebakken worden.

Mensen al geweest in deze frituren? Ik enkel in de N1 in Antwerpen en dat vind ik persoonlijk op het misdadige af dat die in zo'n lijst staat :) .

Die in Westerlo misschien komend weekend is proberen!
Kan het niet lezen maar betreffende de Number 1 : Ik heb er nog nooit nuchter iets gegeten maar de smaak is wel altijd dik in orde geweest voor zo ver ik mij kan herinneren. Maar, toegegeven, de laatste keer was ik doodziek, toch vastberaden om iets te gaan drinken voor mijne verjaardag en met een relatief indrukwekkende verzameling pillen en varia alcohol in mijn aderen was ik daar op een tafel aan het kwijlen rond half 2.

Frituur 't Stad niet veraf was vroeger echt super bangelijk met de beste wings en dat was laatste keer echt instant besef dat ik diarree ging hebben bij de eerste hap. Dusja, het kan snel vergaan.

En ik had effectief diarree erna.

Godverdomme reis ik vandaag naar die frituur in Brussel die @Beffer hier aanbeveeld is die toch niet toe zeker.

Maar niet met mij zelle kheb godverdomme die deur daar in gestampt en natuurlijk was dienen mottigen Steve nergens te vinden of dienen had daar een paar koeken op zijn muil gehad.

Waarschijnlijk zat dienen met Maarten de melkmuil ergens Fristi's te drinken.

Anyway kheb daar een paar colerepinten in mijn kloten geslagen en geprobeerd een bevroren frikandel binnen te spelen maar dat was het niet.

Befferke als ge de volgende keer gaat wilt ge de Steve wat muilperen geven van mij en zeggen dat hij godverdomme zijn openingsuren op Google maps moet aanpassen of ik steek godverdomme zijn barak in brand.

Godverdomme reis ik vandaag naar die frituur in Brussel die @Beffer hier aanbeveeld is die toch niet toe zeker.

Maar niet met mij zelle kheb godverdomme die deur daar in gestampt en natuurlijk was dienen mottigen Steve nergens te vinden of dienen had daar een paar koeken op zijn muil gehad.

Waarschijnlijk zat dienen met Maarten de melkmuil ergens Fristi's te drinken.

Anyway kheb daar een paar colerepinten in mijn kloten geslagen en geprobeerd een bevroren frikandel binnen te spelen maar dat was het niet.

Befferke als ge de volgende keer gaat wilt ge de Steve wat muilperen geven van mij en zeggen dat hij godverdomme zijn openingsuren op Google maps moet aanpassen of ik steek godverdomme zijn barak in brand.
Ik zal je Sylvie'tje sturen om je te troosten pé :hug:. Vo mij doet die altijd speciaal open of tis op zijn bakkes :angry:

Het werden frieten met stoofvleessaus, roze saus en satékruiden, een sito, berehap (crizzly) en een stuk boulet.

Lang geleden dat ik nog eens een wachtpintje had besteld, maar dat smaakte toch ook :drool:.

Geen foto van de frieten, ik maak het goed met eentje van de wachtpint.

IMG_6885.jpeg

Het werden frieten met stoofvleessaus, roze saus en satékruiden, een sito, berehap (crizzly) en een stuk boulet.

Lang geleden dat ik nog eens een wachtpintje had besteld, maar dat smaakte toch ook :drool:.

Geen foto van de frieten, ik maak het goed met eentje van de wachtpint.

Bekijk bijlage 35400
Dat is 't é godverdomme!

@Mr.Anderson gaan we ne bezoekske brengen aan onze Aydin in Hent pé? 4 kg elk in onze kluuten slagen 💪 #holdmyjupke
We parkeren den auto door z'n voordeur, kletsen zijne friet crimineel tegen de vitrine en lekken de frieten er vanaf. Er na een douche van Jupiler terwijl we plassen op z'n vrouw.

Aydin wilt crimineel, Aydin krijgt crimineel.

Laat weten als jullie hulp nodig hebben copains.
Da frietkot ga nie weten wa er hen overkomt gvd. Bel maar al An Lemmens op om live verslag uit te brengen, ze zal ook nie weten wa haar achteraf zal overkomen
Ja kameraad, nog ene met smaak. Achteraf zal 't An Lammens zijn.

:frikandel:
Komaan boys, het is weekend!!!!

Omdat ik vorig weekend niet goed was (lees klote ziek) en zelfs de helft van m´n bestelling later heb moeten opeten had ik nog wat in te halen.

Daarnet met grote fierheid in zijnen complete binnen gestoken: grote frit met extra veel mayo, curryworst, mexicano met kruiden en drumstick met kruiden!

Ik ben helemaal genezen!
:frikandel:

Het is bijna zover. Sebiet frietjes gaan halen. Ik ga wat vroeger, ander is het te lang wachten. Ik ga ook niet bestellen, want dat betekent ook geen wachtduvel. Nee. Binnenkomen, bestellen, wachtduvel degusteren en halsreikend uitkijken naar dat goud uit de friteuse.

Hier mezelf ook comateus volproppen sebiet.
Vriendin ligt al te schnurken in de zetel dus dat wordt ongestoord genieten met een goeie serie.
‘t Leven kan toch mooi zijn.

Terug
Bovenaan