De frituur

Aan het uitbuiken na de vaste bestelling: groot, 2 bouletten en een bicky. Samoerai, mayonaise ketchup van thuis en rest van de verse tartaarsaus van de vriendin (klein, viandel en Amsterdamse kaasballetjes).

Was wel wat teleurgesteld in de zij-frieten. Bestelling net voor mij was 1 kleintje dat samen met de onze werd gebakken, die hebben toch wel een heel groot kleintje meegekregen 😡

Ik ben vrijdag geweest. Middel met stoverijsaus, sito, hot twister (ik kende het ook niet, niet slecht), kipnuggets, kwak mayo er bij thuis.
Dan nog vrouwlief haar overschot binnen gespeeld. Het was 2 weken geleden dus het smaakte dubbel.

Vandaag was frietendag ipv vrijdag deze week. Ik had 17.5km achter de kiezen, dus ik scheurde van de honger. Kate Beckinsale had met haar foef open en bloot in de zetel kunnen hebben gezeten, ik had het niet eens gezien.

Leeuwendeel van een familiepak in mijn kas geslagen samen met stoofvleessaus, bearnaise, een curryworst en een bicky chicken. Dat laatste is iets nieuws dat ik de laatste tijd vaker pak. Heerlijk.

Vandeweek zei iemand op het werk dat die met haar gezin nooit frieten eet want die lusten dat niet. Die is ontslagen wanneer ik mijn volgende promotie maak. Niet te vertrouwen.

Laatst bewerkt:
Vandaag was frietendag ipv vrijdag deze week. Ik had 17.5km achter de kiezen, dus ik scheurde van de honger. Kate Beckinsale had met haar foef open en bloot in de zetel hebben gezeten, ik had het niet eens gezien.

Leeuwendeel van een familiepak in mijn kas geslagen samen met stoofvleessaus, bearnaise, een curryworst en een bicky chicken. Dat laatste is iets nieuws dat ik de laatste tijd vaker pak. Heerlijk.

Vandeweek zei iemand op het werk dat die met haar gezin nooit frieten eet want die lusten dat niet. Die is ontslagen wanneer ik mijn volgende promotie maak. Niet te vertrouwen.
Hoe noemt dat bedrijf?
Ik stel voor om met alle rijke tata’s van BG het over te kopen, jouw te promoveren tot CEO en dan kun je haar ontslaan wegens dringende redenen (@JPV zal wel iets uit zijn mouw schudden).

Ik zal dan, samen met een paar van mijn vertrouwde frietkompanen, haar op de parking in elkaar timmeren met bevroren viandellen, terwijl den @Beffer zijn tongskills toepast. Ze zal niet weten wat haar overkomt.

Hoe noemt dat bedrijf?
Ik stel voor om met alle rijke tata’s van BG het over te kopen, jouw te promoveren tot CEO en dan kun je haar ontslaan wegens dringende redenen (@JPV zal wel iets uit zijn mouw schudden).

Ik zal dan, samen met een paar van mijn vertrouwde frietkompanen, haar op de parking in elkaar timmeren met bevroren viandellen, terwijl den @Beffer zijn tongskills toepast. Ze zal niet weten wat haar overkomt.
Ik had eerder een horrorfilm in gedachten met massa's ketchup en een gefrituurde collega waaraan we ons tegoed doen. Maar mss haar wel eerst rollen in een bal, ze zal enkel goed zijn als bitterbal wss.

Beffer mag er dan alsnog aan likken, het zal hem toch iets beter smaken.

Ik had eerder een horrorfilm in gedachten met massa's ketchup en een gefrituurde collega waaraan we ons tegoed doen. Maar mss haar wel eerst rollen in een bal, ze zal enkel goed zijn als bitterbal wss.

Beffer mag er dan alsnog aan likken, het zal hem toch iets beter smaken.
Bedankt om je aan te sluiten bij het Frietsquadron, maar ik doelde eerder op feit dat jij wel een goede “ontslag om dringende redenen” ging kunnen verzinnen.
Maar als je aanraadt om haar LETTERLIJK uit de weg ruimen, is dat ook goed voor ons!

Als 't zo erg is dan neem ik altijd een fles vodka mee in de wagen.

'Meneer, hebt gij gedronken?'
'Nee!' - haalt fles vodka uit handschoenkastje en neemt enkele serieuze slokken.
'Maar nu wel, ik ga den auto hier wel laten'.

Voor meer protips, stuur me gerust een berichtje.
Beter zo

Agent: 'Meneer, hebt gij gedronken?'
Jij: 'Ja ne cola'
Agent: 'Wilt ge even blazen?'
Jij: 'Natuurlijk'
Agent: 'OK negatief! Rijdt maar door!'
Jij haalt daarop een fles vodka uit je handschoenkastje en neemt enkele serieuze slokken.
Vroem !!!!

Bedankt om je aan te sluiten bij het Frietsquadron, maar ik doelde eerder op feit dat jij wel een goede “ontslag om dringende redenen” ging kunnen verzinnen.
Maar als je aanraadt om haar LETTERLIJK uit de weg ruimen, is dat ook goed voor ons!
Ik werk bij de vakbond, wij zijn tegen ontslag om dringende reden, da's voor pussies (werkgevers dus).

En wat is dat toch met die zwangere vrouwen die in elke post dat ze maken moeten vertellen dat ze zwanger zijn?

Op familiebezoek vanavond.

Gastheer: Ja mannen, geen tijd gehad om te koken. Tomski, frietjes gaan halen?

Son of a bitch, I'm in!

Om nom nom

Kwas mis. Twas maar 87

sBlLZAT.jpeg

Terug
Bovenaan