Godverdomme eh!
Vandaag een welverdiende rustdag in een hele drukke periode. Omdat ik al dagen aan een stuk overleef op fritten, pizza en macaroni gekozen voor iets gezonds te eten.
Na m´n middagdutje werd ik wakker met een raar gevoel, ik kan het moeilijk omschrijven. Boos en blij tegelijk, triest en vrolijk, actief en lui. Na wat wachten en liggen in de zetel moest ik toegeven, ik begin zin te krijgen in frietjes!
Ondanks m´n gezonde voornemens vond ik een bezoekje aan de frituur ook wel een mooie afsluiter voor een rustdag. Helaas is het woensdag, de lokale frituur is alleen open in het weekend en optie B heeft woensdag als sluitingsdag. Dan maar gekozen voor optie C, de frietchinees in het naburige dorp. Op het randje qua time management warme frieten, maar de enige optie.
Nogal laat stap ik in de auto en vreet ik de kilometers tot aan de frituur, al denkende via welke sluipweg in naar huis ga racen en duizelig aan´t worden van mijne zakkende glycemie.
Kom ik aan aan de frietchinees, blijkt diene gewoon gesloten wegens omstandigheden.
VAN WAAR HAALT DIENE DAT LEF? WAAR IS DIE CHINESE WERKETHIEK? HOE DURFT DIENE GODVERDOMME Z´N FRITUUR TOE TE DOEN?!?!?
Dus, zoals ik hier onlangs al vermeld heb wil ik met mijn toekomstige politieke partij, de PVDL (Partij vd Logica) een nieuw standpunt aan de man brengen.
1) MAXIMUMPRIJZEN IN DE FRITUUR
2) MINIMUM DIENSTVERLENING BINNEN DE FRITURALE ZONE
3) BIJ EVENTUELE CALAMITEITEN DIENT ER EEN FRITUUR WACHTPOST GEOPEND TE WORDEN OP EEN MAXIMUM RIJAFSTAND VAN 10 MINUTEN.