De frituur

Jezus Christus...

Jawééééél in Antwerpen de Number 1 en de Las Vegas. In Leuven de Chick Away met de Nuggis. In beide toch een paar keer redelijk laat gestaan met een flink stuk in mijn kloten.
Den Chick Away is al een paar jaar gesloten na een brand. Op die locatie is er nu een ´vlezekes uit de muur´ machine.

Tot een uur of 1 kun je in Leuven terecht in de McDo en die kebabzaken er rond, eenmaal 1 uur gepasseerd ga je tevreden moeten zijn met de Ali Baba

Mijn vrouw vroeg dinsdag of ik frieten wou want "je had een zware dag". Moet ge mij geen 2 keer vragen. Middel met stoverijsaus, Mexicano, Sito, een kwak mayonaise er bij. En wat van haar kaasbolletjes want die krijgt dat nooit op. Lekker lekker.
Als ik vertrok aan de frituur gestuurd zet alles maar klaar ik kom af". Bij thuiskomst stond mijn tafelke klaar voor de tv met een vork, een glas koude Cola Zero er bij. Meer moet dat niet zijn.

Mijn vrouw vroeg dinsdag of ik frieten wou want "je had een zware dag". Moet ge mij geen 2 keer vragen. Middel met stoverijsaus, Mexicano, Sito, een kwak mayonaise er bij. En wat van haar kaasbolletjes want die krijgt dat nooit op. Lekker lekker.
Als ik vertrok aan de frituur gestuurd zet alles maar klaar ik kom af". Bij thuiskomst stond mijn tafelke klaar voor de tv met een vork, een glas koude Cola Zero er bij. Meer moet dat niet zijn.
na zo'n scenario zou ik naar boven lopen, een doucheke pakken, bovenop de lakens gaan liggen en roepen dat ik klaar lig.

Helaas heb ik nooit zware dagen.

Heb ook een ballonnetje opgelaten en gestuurd dat het een lastige dag is tot nu toe.
Ik kreeg het antwoord dat ik wat minder moest zagen omdat ik ivm met haar een rustige job heb

Trut

Jezus Christus...

Jawééééél in Antwerpen de Number 1 en de Las Vegas. In Leuven de Chick Away met de Nuggis. In beide toch een paar keer redelijk laat gestaan met een flink stuk in mijn kloten.

Chick Away was geen goed frietkot in mijn herinnering. Dat is alleszins geen legendarisch plek zoals de Gouden Saté in Gent.

Waar ga jij weer frieten halen? Zoutkorrel? Florafriet? St Anna?

Zondag nog eens zelf frietjes gemaakt (handgesneden), met dunne lende vanop de bqq en een peperroomsausje. Dat is wel geen frituur, maar miljaar zo goed. En als mijn oma van 97 met smaak zit te genieten, is het helemaal top.

Ik wou het al zeggen, als ge zelf moet polsen is het eigenlijk niet goed he.
Mijn vrouw belde mij woensdag toen ik onderweg was van 't werk. "Ik ben net met de kinderen naar de wereldwinkel geweest, daar is een frituur vlakbij en da rook zo goed." > KOMT IN ORDE SCHATTEBOUT, WIJ ETEN FRIETEN VANAVOND :coolbrows:.

Jihaa vandaag is het weer zover, frietjes van de frituur!

Het lijkt precies wel echt een mannending, want die van ons wordt daar ook nooit zo enthousiast over, ik kan daar echt dagen naar uitkijken!

Terug
Bovenaan