Gisteren voetbal op café ... dus perfecte uitvlucht om een bonus frietje te stekken. Maar na veel te lang aan de toog te blijven plakken met vuile jupilles (echt, volgens mij pissen ze in de biertanks) , was de enige maandagfrituur al dicht.
Dus deze met zijn zatte kloten op weg naar onze halalbroeders. Durum'ke met frietjes en looksaus.
Voelde me ergens toch ongemakkelijk want ... ondanks de vettigheidsfactor , zijn dat geen echte frieten.
Soit, kom ik thuis , tv aanzetten en in de zetel ploffen met een stella (oh ik keek er naar uit, jammer dat die vooral diende om de vettigheid door te spoelen)
Die ingepakte durum woog precies anderhalve kilo, oogjes begonnen te blinken.
Teleursteling: ze waren mijn frieten vergeten. OF ik moet iet gemompeld hebben wat ze anders begrepen hadden want ik heb meer betaald dan anders , geen frieten & precies zo'n halve pittablok erop.
's nachts wakker geworden, meer dan ne liter water gedronken. De stank is niet te harden vandaag & mijn darmen zijn nog niet gekalmeerd sindsdien. Maar dat kan ook van die vuile jupie's zijn. Echt fuck you Rode Duivels & promoten van dat pisbier
Enfin, mijne collega zit hier al ganse voormiddag met zijn neus in zijne trui weggestoken