De frituur

IMG-1008.jpg
Godverdomme, 't water zeikt uit mijnen bek.

Ik ga nu nog één keer herhalen dat "oranje" bickysaus blasfemie is en eigenlijk zelfs niet bestaat he. Het is de juiste verhouding van de 3 sauskes of niks.
Juist? JUIST? Ze smijten godverdomme scampi's in het vet. Niets in een frituur hoeft juist te zijn. Ik heb nog een Julientje gegeten met stoofvleessaus EN warme pepersaus door elkaar. Stel u voor dat de frituurbaas dan zei: 'ahja neen hé, 't is nie juist'. Ik ging in het avondjournaal gekomen zijn.

Awel post die saus dan eens want kga nu niet speciaal een tractor kopen om naar WVL te kunnen rijden zulle
Ge overleeft hier genen dag gij. Godverdomme.

Man ik ken Maarten de melkmuil niet, maar als ik die tegenkom geef ik die een klets! Ik kan die echt niet uitstaan. Sebiet stipt om 18u een fritje met andalouse en ne sito, let's go :love:
:rofl: Ik heb hier harder mee gelachen dan nodig. 2 wachtpinten voor Proto!

Juist? JUIST? Ze smijten godverdomme scampi's in het vet. Niets in een frituur hoeft juist te zijn. Ik heb nog een Julientje gegeten met stoofvleessaus EN warme pepersaus door elkaar. Stel u voor dat de frituurbaas dan zei: 'ahja neen hé, 't is nie juist'. Ik ging in het avondjournaal gekomen zijn.
Ik moet grif toegeven, ge hebt een punt, alles kan en alles mag. MAAR mijnen beste, dan mag ik ook een curryworst, platte hamburger, lange lummel, frikandel of whatever the fuck bestellen he!

En godverdomme, stoofvleessaus en warme pepersaus door elkaar, ik MOET dat proberen. Held.

Inderdaad, waar is die selfie?
Een selfie omdat hij zelf om op te eten is?

Vanavond doen we nog eens poging om de nieuwe frituur te testen. In hun app staat dat het nu het online bestelsysteem is dat niet werkt en vorige week waren ze tegen 20u al uitverkocht. Kzal dan maar smiddags al beginnen pinten drinken zodak om 17u30 om frieten kan :)

Een selfie omdat hij zelf om op te eten is?

Vanavond doen we nog eens poging om de nieuwe frituur te testen. In hun app staat dat het nu het online bestelsysteem is dat niet werkt en vorige week waren ze tegen 20u al uitverkocht. Kzal dan maar smiddags al beginnen pinten drinken zodak om 17u30 om frieten kan :)
In Ieper is er jaren terug ook eens zo'n frituur vol enthousiasme begonnen. Overal in de buurt flyers gaan uitdelen dat je een gratis bicky kreeg bij een pak friet tijdens het openingsweekend. Wij daar naartoe, "ahnee, tgaat niet door, want er kwamen teveel mensen op af en we zouden geruïneerd zijn."
Die hebben daar geen half jaar gezeten.

In Ieper is er jaren terug ook eens zo'n frituur vol enthousiasme begonnen. Overal in de buurt flyers gaan uitdelen dat je een gratis bicky kreeg bij een pak friet tijdens het openingsweekend. Wij daar naartoe, "ahnee, tgaat niet door, want er kwamen teveel mensen op af en we zouden geruïneerd zijn."
Die hebben daar geen half jaar gezeten.
Is logischer om te zeggen bij een aankoop van minstens 20€ -> gratis medium friet of zo. Of bij aankoop van een bicky mini friet menu gratis upgrade naar medium friet.
Frieten lijken mij goedkoper te zijn om die weg te geven dan zo een volledige bicky.

Man ik ken Maarten de melkmuil niet, maar als ik die tegenkom geef ik die een klets! Ik kan die echt niet uitstaan

:rofl: Ik heb hier harder mee gelachen dan nodig. 2 wachtpinten voor Proto!

Post vd maand van den Proto! Hij krijgt er nog 2 doorspoelpinten van mij erbij! De Stille Kempen...maar blijkbaar zijn ze niet te onderschatten godverdomme! Meer anekdotes van de fucking Melkmuil coming soon trouwens

Volgens Google Maps is het beste frituur op wandelafstand "Frituur Chouke", aan de Oude Graanmarkt.
We hebben een kroegentocht gedaan om daarna in Mykonos te belanden. Ik drong aan bij mijn maat voor Frituur Chouke ma die smeerlap zei "nee prochaine fois ket, ik ken de uitbater bij de Mykonos en tis daar goe trust me". Hij nam er ne pitta, ik nam ne grote pak friet met andalouse, twas nie slecht maar ik raad onze Griekse vrienden aan om het te houden bij hun mezzes. Don't fuck with our Belgische frieten verdomme

Had afgesproken met een vriendin, en zoals vrouwen horen te zijn wou ze eten fiksen. Al drie weken niet meer bij m´n lokale frituur geweest dus de dwanggedachte was al eventjes aan het sluimeren.

Afgesproken om half 7. Om kwart voor 7 bericht ´ik ben er direct!´ en ik vriendelijk en hongerig aan´t wachten.

Uiteindelijk komt madam er door om kwart na 7, waarna ik mijne mastermove boven kon halen. ´Seg, het is al kwart na 7, eer dat eten klaar is is´t acht uur. Ik zal anders vlug naar´t frituur rijden´.

En zo sta ik nu knorrebuikend te wachten in de lokale frituur. En denk van vlug nog een pint te bestellen ook godverdoemme!

Dat heb ik weer goed geflikt se. Anders was´t gemarineerde kip met rijst en... groenten! En dat op een zondag.

Bescheiden bestelling, madam had een burger en mini frit (niet op foto). Maar wat heeft dat gesmaakt :love:

De afgelopen weken wel bij andere frituur geweest, maar niks is zo goed als de eigen frituur. Eigen frituur eerst!

Minstens ook een jaar geleden dat ik nog is een pint heb gedronken bij m´n eten. En die boeren :love:

Bescheiden bestelling, madam had een burger en mini frit (niet op foto). Maar wat heeft dat gesmaakt :love:

De afgelopen weken wel bij andere frituur geweest, maar niks is zo goed als de eigen frituur. Eigen frituur eerst!

Minstens ook een jaar geleden dat ik nog is een pint heb gedronken bij m´n eten. En die boeren :love:
Dat Belang krijgt mijn stem ;)!

Mo jongens toch, mo jongens toch. Gisteren was weer top!

En dat is dan nog maar 'een kleintje'.
Warme pepersaus en stoofvleessaus, satékruiden.

**Ik kan op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor een plotse speekselvloed of extreme zin in frietjes. Eventuele claims om de daaruit voortvloeiende frituurkosten te dekken worden dan ook per direct verworpen.

Frieten met vol-au-vent vandaag opt werk, befferke zal het erop wagen deze middag. Hopelijk is het te fretten, zo niet smijt ik m'n bord tegen de muur en eis ik mijn geld terug

Mo jongens toch, mo jongens toch. Gisteren was weer top!

En dat is dan nog maar 'een kleintje'.
Warme pepersaus en stoofvleessaus, satékruiden.

**Ik kan op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor een plotse speekselvloed of extreme zin in frietjes. Eventuele claims om de daaruit voortvloeiende frituurkosten te dekken worden dan ook per direct verworpen.
Godverdoeme jouw posts benaderen toch steevast de perfectie eh pé! Die combinatie warme pepersaus, stoofvleessaus en satékruiden doet mijn bakkes kwijlen :drool: 9,5/10 (halve punt afgetrokken wegens 3 doorspoelpinten te weinig)

Laatst bewerkt:
Ik ben trots op jullie allemaal.
Behalve Maarten

Verse start van dees week, ben al mijne volgende uitstapje aan het inplannen. Fuck city trips, dees is voor echt

Terug
Bovenaan