Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A kziet!@Mr.Anderson Ze zijn hier allemaal stevig beuzze aant geven met hun frieten, gij kunt nie achterblijven deze keer eh ket.
In all fairness, ik moet redelijk ver rijden voor een écht goeie frituur en ik doe er dan liever thuis zelf zout op omdat de frieten anders sneller plat worden.'Mag er zout op de frietjes?' Nee, giet ze er naast. Jezus.
't Was lachen hé. Ik vraag in één bepaalde frituur ook nooit zout want 't is met de sneeuwschep te doen daar. Ook 'een klein beetje' snapt ze niet.In all fairness, ik moet redelijk ver rijden voor een écht goeie frituur en ik doe er dan liever thuis zelf zout op omdat de frieten anders sneller plat worden.
Hier se, van een Frietwarrior gesprokenA kziet!
Zaterdag de AG Coastwalk gedaan. Om 5u opgestaan, 15 min gewandeld naar den tram, 1u rechtstaan op een overvolle tram als sardientjes in een blik, 42 km gewandeld, overvolle tram terug naar appartement (meerdere zien neergaan), 15 min stappen naar auto, 1u rijden, kinderen ophalen, kinderen in bed steken, en om 21u50 zegt m'n vrouw: 'wil je gij een bicky gaan halen voor mij?' Hup, weer den auto in, naar de frituur. Evenement niet ver van frituur = geen parking. Auto parkeren, weer wandelen. 20 min staan aanschuiven. 10 min staan wachten. Weer slenteren naar den auto. Ik kan u verzekeren, die Bicky heeft goed gesmaakt.
Gisteren was zondag dus wou ik per sé om frieten gaan.
Nog steeds dat evenement dus weer staan wachten. 'Mag er zout op de frietjes?' Nee, giet ze er naast. Jezus.
Bestelling.
Hij was m'n frieten en een potje mayo vergeten. Dan maar verdeeld en wat er over schoot was precies een kinderbakske. Bicky burger en huisburger met bacon waren wel top. 5 minuten na die foto is het beginnen stormen. Met frieten enal naar binnen mogen vluchten. Godverdomme.
Op naar volgende zondag!

Die jongen moet wat belegen trappisten naar binnenkappen, de gefermenteerde gassen gaan zijn partner doet denken dat manlief volledig rot is van binnen.Bon, een tweede slachtoffer in mijn vriendenkring heeft een mexicano-verbod opgelegd gekregen van zijn partner omwille van degoutante geuren die er dan worden geproduceerd.
Keuze genoeg in het frituur en ge moet uw gevechten uitkiezen maar ik heb alleen wat schrik dat er een precedent wordt geschept.
Ach alle frietjes tellen.Voor de echte hier zou dat nauwelijks een voorgerechtje zijn, voor mij al meer dan genoeg:
De echte posten foto's. Of het nu enkel een frikandel is of een kinderbakje, maakt niet uit.Voor de echte hier zou dat nauwelijks een voorgerechtje zijn, voor mij al meer dan genoeg:
Ik gok op vies bekeken worden, een beetje te vergelijken met dezelfde viezen blik die ge krijgt als ge in het Gentse u gewenst garnituur achter het woord Smos durft zetten. Maar iets zegt mij dat dat een probleem is dat gij niet hebtTzuiden van de westvloanders lijkt me wel de shit te zijn. Ik ga er ook eens naart frietkot gaan, eerst nog jullie dieventaaltje onder de knie krijgen. Wat ik me afvraag, als ik "curryweust" zou zeggen ipv frikandel krijg ik er dan op mijn bakkes? Of zou ik er gewoon vies worden bekeken? Of uitgelachen?

De echte posten foto's. Of het nu enkel een frikandel is of een kinderbakje, maakt niet uit.
Iedereen* is hier welkom.
*behalve als je afkomt met: 'denk je wel aan uw BMI?' zonder de persoon in kwestie te kennen en andere verbitterde mensen.
Kan ik mee leven buddyIk gok op vies bekeken worden, een beetje te vergelijken met dezelfde viezen blik die ge krijgt als ge in het Gentse u gewenst garnituur achter het woord Smos durft zetten. Maar iets zegt mij dat dat een probleem is dat gij niet hebt![]()
Schoon bakske danMooie boodschap!
Wat me eraan doet denken: volgens mij is dat effectief het kinderbakje in mijn frituur, nl. de mini-portie. Tenzij hij nog apart een kleinere kinderportie heeft staan.

Schoon bakske dan![]()

Zo'n volledige pot mayo erover is misschien net wat teveel van het goeie.Iemand enig idee waarom mijne cholesterol zo hoog staat?![]()
Aii dat vind ik persoonlijk doodzonde (al doen we het hier thuis ook, keuze van de vriendin).Ge wilt niet weten hoeveel moeite het me heeft gekost om die foto hier te krijgen.![]()
De wekelijkse bestelling, deze maal met mexicano ipv sate. En bloeddruk medicatie bij de hand! Iemand enig idee waarom mijne cholesterol zo hoog staat?
Ik zou wel eens iets anders moeten vinden. De mexicano´s staan mij niet meer aan, en ik ben de BBQ burgers een beetje beu. Maar ik ben zo´n saaie eter.

Ik zet mijn sauzen voor ik vertrek uit, dan warmen ze wat op.Ik kies er zelf ook voor om de thuis sauzen te gebruiken. De mayo van de frituur is niet slecht, maar als ik thuis kom is die mayo al een beetje opgewarmd wat ik niet lekker vind. De mayo uit de frigo daarentegen is lekker koel en zo fantastisch. Zout doe ik er zelf ook op thuis zodat ik mijn eigen hoeveelheid kan bepalen. Met zout van de frituur is die zout overal uitgestrooid naast het frietbakje en op het vlees, blegh.