De frituur

Thuisgeraakt. Met fancy bickydozen. Toch liever een bicky papierken rond. Doe maar gewoon!

C9cWaQP.jpeg
Ik ben helemaal gene Bicky fan, geef mij maar échte hamburgers naast m´n separatorvlees, maar respect gast!!!

En dan nog wel twee! Als je een tweede, exact dezelfde burger, mét smaak kunt opeten verdien je een speekmadolle!

Net bestel. Kleintje met potje verse tartaarsaus, een middel zonder saus (thuis samoerai, mayonaise en ketchup erop), Amsterdamse kaasballetjes, viandel, 2 bouletten en een bicky. Wachtpintje om tijdens het wachten binnen te kappen :)
Duveltje als doorspoelpint amigo?

Ik ben helemaal gene Bicky fan, geef mij maar échte hamburgers naast m´n separatorvlees, maar respect gast!!!

En dan nog wel twee! Als je een tweede, exact dezelfde burger, mét smaak kunt opeten verdien je een speekmadolle!
Ja den Tomski is hier meer en meer zijn plaats aant opeisen tussen de gruuten godverdoeme, hou em moa int oeg

Ik zit hier met een goedkeurend glimlachend bakkes en ne opgestoken duim richting mijn niets aflatende Frietwarriors hier die zich niet laten afschrikken door de woekerprijzen en blijvend hun welverdiende friet en vleesje in grote hoeveelheden in hun kloten slagen. Befferke is fier op jullie en ooit komen er weer betere economische tijden waarbij jullie geen nier dienen te verkopen voor het verkrijgen van ne goei Vaderlandsche Belgische friet. Het aankopen van frieten aan een schappelijke prijs hier zou ne basisrecht moeten zijn verdomme :angry: , alleen hiervoor al wil ik mij ne stap wagen in de politiek!

Aha! Ik zit al lang met het idee voor een eigen politieke partij. De PVDL. Partij van de logica. Centrum links!

Enige probleem is dat ik nog geen standpunten had, maar bij deze dus de eerste. Maximumprijzen voor frituren. Geniaal!

In Duitsland spreken sommigen over een maximumprijs voor de kebab die daar al veel in prijs gestegen is blijkbaar.
Hopelijk wordt in België ook het debat gestart voor ons pak friet. Mijn stem heb je!

Bon, een tweede slachtoffer in mijn vriendenkring heeft een mexicano-verbod opgelegd gekregen van zijn partner omwille van degoutante geuren die er dan worden geproduceerd.

Keuze genoeg in het frituur en ge moet uw gevechten uitkiezen maar ik heb alleen wat schrik dat er een precedent wordt geschept.

Laatst bewerkt:
Bon, net terug van 5 dagen tussen de pasta vretende Gianluca's. Genoeg ciao, arrividerci & pizza voor de rest van het jaar gehad.
Tijd voor het echte werk

Gisteren koers gereden en ik moest daarna eerst nog een uur fietsen tot het station & 2 uur op de trein zitten om thuis te geraken... dusja, tijd om ranzig veel friet te eten denk ik dan. Nieuwe creatie van bij Chasse Patat: "Black Mamba": frieten gesmolten kaas, salsa, guacamole & jalapenos. Klinkt degoutant, maar fuck dat was lekker. Bamischfijke derbij om me helemaal mottig te eten ook. Heb er de eerste 2h wel niet goed van geslapen, no regrets. Op foto lijkt het ook ne veel kleineren bak, 't was echt enorm, volgens mij herkenden die mannen direct de leegheid in mijn ogen en hebben die een extra vette portie gemaakt...

2024-05-12-22-05-41-407.jpg

Gisteren koers gereden en ik moest daarna eerst nog een uur fietsen tot het station & 2 uur op de trein zitten om thuis te geraken... dusja, tijd om ranzig veel friet te eten denk ik dan. Nieuwe creatie van bij Chasse Patat: "Black Mamba": frieten gesmolten kaas, salsa, guacamole & jalapenos. Klinkt degoutant, maar fuck dat was lekker. Bamischfijke derbij om me helemaal mottig te eten ook. Heb er de eerste 2h wel niet goed van geslapen, no regrets. Op foto lijkt het ook ne veel kleineren bak, 't was echt enorm, volgens mij herkenden die mannen direct de leegheid in mijn ogen en hebben die een extra vette portie gemaakt...

Bekijk bijlage 29305
mocht ik van niet beter weten, ik zou zeggen dat die frieten er ranzig uitzien.

Maar ginds weten ze heus wel hoe ze een frietje moeten bakken

Bon, een tweede slachtoffer in mijn vriendenkring heeft een mexicano-verbod opgelegd gekregen van zijn partner omwille van degoutante geuren die er dan worden geproduceerd.

Keuze genoeg in het frituur en ge moet uw gevechten uitkiezen maar ik heb alleen wat schrik dat er een precedent wordt geschept.

Proberen het verbod te saboteren door alternatieven uit te kiezen die nog een erger effect hebben, zodat de mexicano mag terugkeren? :thinking:

Herentals, frituur aan Bovenpoort, tegenover Bar Bier (café) al zeker, eergisteren nog een Romboutje gegeten maar Julienke hebben ze ook. Beiden in drie formaten, de grote is zelfs voor mij als grote eter vaak net te veel.
Is dat een beetje een goeie frituur? Nog nooit gestopt en waag mij liefst ni aan nieuwe frituren tenzij ik ze van iemand als aanrader krijg.

ik vind echt niks leuker dan onbekende frituren uitproberen.

Letterlijk. Niks
Ik snap het, maar na een waanzinnig slechte ervaring waarbij ik thuis kwam, ik samen met mijn vrouw gelijktijdig een frietje nam en opat en wij allebei dat pak ranzige frieten direct in de vuilbak hebben gekeild en ik ben vertrokken om nieuwe frieten te halen is mijn visie daar op veranderd.

Het heeft mij veranderd poepermans, voor altijd.

Is dat een beetje een goeie frituur? Nog nooit gestopt en waag mij liefst ni aan nieuwe frituren tenzij ik ze van iemand als aanrader krijg.
Ik ga er toch al wel eens, zeker in orde. Al moet ik zeggen in Herentals een echte top frituur ik weet ze niet (meer) zijn eigenlijk... .

Ik ga er toch al wel eens, zeker in orde. Al moet ik zeggen in Herentals een echte top frituur ik weet ze niet (meer) zijn eigenlijk... .
Vroeger was de Vaartstraat een topfrituur, ik woonde daar vlakbij en ging daar elke week. Nadat het overgenomen is werd het slechter en slechter tot op een gegeven moment de oude uitbater terug mee in de frituur stond om de nieuwe het precies NOG eens uit te leggen :rofl: .

Terug
Bovenaan